تحرکات یک جریان خاص سیاسی برای انتخابات مجلس دهم

از کتاب مزین به تراول تا شام و ناهار مفصل

۱۳۹۴/۰۱/۳۰ - ۰۷:۲۳:۵۴
کد خبر: ۲۷۸۳۰۶
از کتاب مزین به تراول تا شام و ناهار مفصل
یک جریان خاص سیاسی فعالیت گسترده خود را برای انتخابات مجلس آغاز کرده و با یک هزینه کرد نجومی در تلاش برای تصاحب کرسی های مجلس دهم است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، یک جریان خاص سیاسی فعالیت گسترده ای برای حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز کرده و با یک هزینه کرد نجومی در تلاش است با جلب نظر مردم از طریق خرید رای، کرسی های مجلس دهم را تصاحب کند.

شام و ناهار در تهران و مراکز استان ها

این جریان خاصی در چند ماه گذشته با برگزاری برخی مجالس به بهانه های مختلف (اعم از مجلس ختم، مجلس جشن یا مجلس نقد) برای حاضران شام و ناهار مفصل در نظر گرفته است.

سران این جریان سیاسی با دعوت از سرگروه های استانی خود به تهران و برگزاری نشستهای مختلف در مرکز فرماندهی این جریان در شمال غرب شهر تهران ضمن توجه عملیات انتخاباتی خود، هزینه برگزاری مجالس سیاسی به صرف غذای مفصل را پرداخت کرده اند.

توزیع تراول لای کتاب

یکی از سرحلقه های اصلی این جریان سیاسی در اقدامی تعجب برانگیز یک نسخه از کتابی که اخیرا نوشته را همراه با یک تراول 50 هزار تومانی به مردم شهرش در شمال غرب کشور هدیه می دهد. این اقدام او اگر چه اعتراضی گسترده ای را برانگیخته ولی او بی توجه به این اعتراضات همچنان در حال توزیع کتاب مزین به تراول 50 هزار تومانی است.

سرمایه گذاری کلان برای تخریب دولت

سران این جریان همچنین سرمایه گذاری کلانی برای اقدامات رسانه ای در نظر گرفته اند. ایجاد سایت های خبری متعدد، برگزاری جلسه با مدیران چند روزنامه و خبرگزاری همسو و تولید شب نامه، سی دی های توهین آمیز و عکس های خاص برای تخریب دولت از اقدامات رسانه ای این جریان است.

منبع پول ها مشخص نیست

جریان تندرو سپهر سیاسی کشور در حالی به هزینه کرد باورنکردنی دست زده است که منبع این همه پول مشخص نیست. چندی پیش وزیر کشور از ورود پول های کثیف به عرصه سیاسی کشور خبر داد و چند شب پیش هم وزیر دادگستری خواستار نظارت بر نحوه هزینه کرد جریان های سیاسی در انتخابات مجلس شد. مشخص نبود منابع هزینه کرد نامزدهای انتخاباتی در ایران یکی از بزرگترین معضلاتی است که نه تنها لاینحل باقی مانده بلکه باعث ایجاد شبهات فراوانی در میان افکار عمومی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز