شجاعی‌کیاسری در گفت‌وگو با برنا:

افراطیون مانع وحدت اصولگراها می‌شوند

۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۶:۱۷:۱۴
کد خبر: ۲۷۹۳۵۸
افراطیون مانع وحدت اصولگراها می‌شوند
جلسه آقایان موحدی کرمانی و یزدی و مصباح زمینه های مناسب تری را برای وحدت اصولگرایان فراهم کرده وموجب می شود سرعت بیشتری پیدا کند.

سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده اصولگرا در ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی,نایب رییس شورای نظارت بر صدا و سیما,نماینده رییس مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی,نائب رییس کمیسیون فرهنگی در مجلس هشتم و سخنگو و عضو هیئت موسس سه نفره فراکسیون رهروان ولایت است و از مدیران سابق صدا و سیما در دوران ریاست علی لاریجانی بود. وی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا ، گفت: معتقدم که هر چه جلوتر می رویم جریان اصولگرا انسجام بیشتر و بهتری پیدا می کند ولی جریان اصولگرایی که به اعتدال نزدیک تر است.

شجاعی در رابطه با برنامه اصولگرایان در رابطه با انتخابات آینده ؛ گفت:  هنوز همان فراکسیون ها مشغول فعالیت هستند و درون خودشان بحث هایی دارند که در زمان مناسب خود به جمع بندی می رسند و جلسات درون تشکیلاتی است.

وی افزود: همه گروه ها به صورت جداگانه تشکیل جلسه می دهند؛ اصولگراها جدا، رهروان جدا، ایثارگرایان جدا، رهپویان جدا، پایداری ها جدا، اصلاح طلبان جدا فعلا هر کسی برای خودش است.

شجاعی کیاسری  در رابطه با برنامه اصولگرایان برای رسیدن به وحدت، گفت: همه جریانات اصولگرا برای رسیدن به انسجام در حال بررسی گزینه‌های مختلف و برای رسیدن به وحدت به دنبال هضم برخی و نزدیک تر شدن به جریانات اعتدالی هستند.

وی علت اختلاف بین اصولگرایان را افراطی ها دانست و اظهار داشت: دلیل عدم وحدت همین آدم های افراطی  هستند که در همه جریان ها وجود دارند چه اصلاح طلبان چه اصولگراها.

این نماینده مجلس عنوان داشت: جلسه آقایان موحدی کرمانی و یزدی و مصباح  زمینه های مناسب تری را برای وحدت اصولگرایان فراهم کرده وموجب می شود سرعت بیشتری پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز