اسحاق جهانگیری:

مدیران با تجربه از سرمایه های دولت هستند

۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۵:۳۱
کد خبر: ۲۷۹۸۰۷
مدیران با تجربه از سرمایه های دولت هستند
معاون اول رئیس‌جمهور، تجربه سی و پنج ساله مدیران کشور در دوره‌های مختلف را از سرمایه‌های با ارزش دولت عنوان کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، اسحاق جهانگیری پیش از ظهر امروز (پنجشنبه ) در دیدار هیات رئیسه مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: هنر دولت تدبیر و امید آن است که همه مدیران با تجربه احساس کنند که می‌توانند در حل مشکلات کشور نقش داشته باشند.

وی بر لزوم کمک همه دلسوزان نظام برای حل مشکلات کشور در این مقطع تاکید کرد و افزود: توان و تجربیات مدیریتی شکل گرفته در سال‌های گذشته که در تمام شرایط دشوار پس از پیروزی انقلاب اسلامی در خدمت مردم بودند، می‌تواند فارغ از گرایش‌های سیاسی به مسائل کلان ملی و استانی پرداخته و راهگشای حل مشکلات کشور باشد.

معاون اول رئیس‌جمهور ادامه داد: امروز دولت با مسائلی چون کاهش درآمدهای حاصل از فروش نفت، تحریم‌های ظالمانه دشمنان، مشکلات ناشی از رکود اقتصادی و بیکاری گسترده فارغ التحصیلان روبروست که حل این مسائل بدون استفاده از برنامه‌ها و تجربیات گذشته امکان‌پذیر نیست.

در این جلسه که استانداران دولت‌های مختلف پس از انقلاب اسلامی حضور داشتند، اعضای هیات رئیسه مجمع استانداران در سخنانی ضمن تشکر از دولت به خاطر توجه به سازمان‌های مدنی و مردم نهاد از آمادگی خود برای کمک به دولت در رفع مشکلات کشور خبر دادند.

مشارکت در تدوین برنامه ششم توسعه کشور و سیاست‌های کلی نظام، کمک به کمیسیون‌های تخصصی دولت، ارتباط مستمر و منظم با کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، ارایه مشورت به استانداران جهت حل مشکلات استان‌ها و تشکیل اتاق فکر جهت مستند سازی تجربیات مدیران کشور در عرصه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی از جمله پیشنهادهای مطرح شده توسط مجمع استانداران کشور در این جلسه بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز