معاون وزیر نفت مطرح کرد؛

۸۰۰ میلیارد تومان بابت هدفمندی یارانه‌ها پرداخت می‌شود

۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۰:۵۰:۲۶
کد خبر: ۲۸۰۶۸۷
۸۰۰ میلیارد تومان بابت هدفمندی یارانه‌ها پرداخت می‌شود
معاون وزیر نفت از پردخت 800 میلیادر تومان اعتبار بابت هدفمندی یارانه‌ها خبر داد

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، حمیدرضا عراقی در سومین همایش تولید پایدار گاز با اشاره به اینکه در طی 10 سال اول شرکت ملی گاز ایران 2 میلیارد مترمکعب گاز تولید و صادر می‌کرد اظهار داشت: این میزان تولید و صادرات سالیانه 189 میلیارد مترمکعب بوده و قرار است ظرف سه سال آینده 300 ملیارد مترمکعب گاز در کشور تولید شود.

وی تصریح کرد: شرکت ملی گاز بر حسب وظایفی که دارد هم اکنون 70 درصد سبد انرژی را به خود اختصاص داده این شرکت بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در تلاش است که در مسیر توسعه پایدار قدم‌های مثبتی را بردارد.
 
عراقی با تأکید بر اینکه شرکت ملی گاز ایران به عنوان برند ملی در کشور شناخته شده است گفت: در حال حاضر، 20 میلیون مشترک خانگی از نعمت گاز استفاده می‌کنند همچنین بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته 70 ایستگاه تقویت فشار به 90 ایستگاه افزایش پیدا کند.
 
وی تأکید کرد: فرصتی برای خطا کردن نداریم فرآیندهای اجرایی نباید نقصی داشته باشند باید با پشتکار و برنامه‌ریزی شده نبه توسعه صنت گاز  کشور کمک کرد.
 
معاون وزیر نفت از پردخت 800 میلیادر تومان اعتبار بابت هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و گفت: شرکت ملی گاز بر اساس وظیفه‌ای که دارند سعی در افزایش تولید و صادرات گاز دارد تا بتواند به پویایی اقتصاد کشور کمک کند چرا که اگر صادرات گاز در کشور نداشته باشیم فشار مضاعفی به دولت و اقتصاد کشور وارد می‌شود.
 
وی در پایان گفت: مسئولیتی که شرکت گاز دارد این است که راهی جز دو برابر کردن تولید و صادرات ندارد بایستی برنامه‌ریزی اصولی بر اساس زمان‌بندی اعلام شده بتوانیم به اهداف عالی خود در این زمینه دست پیدا کنیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز