دیداری به مهربانی تابلوی بانوی معلول کارگر

بوسه ای که روحانی بر گونه کارگر پیشکسوت زد

۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۲:۵۹:۰۱
کد خبر: ۲۸۱۰۰۰
بوسه ای که روحانی بر گونه کارگر پیشکسوت زد
تابلو با دست من و مهربانی شما ساخته شده است و خبر نداریم دست من و قلب شما شریک ساختن این تابلو است.این هدیه از شما به شماست و دست من کارگر مهربانی شماست
  • به گزارش گروه سیاسی برنا،دکتر روحانی در بیست‌وششمین جشنواره ملی امتنان از جامعه کار و تولید از وعده‌های خود به کارگران به مناسبت فرارسیدن «روز کارگر» در استادیوم 12 هزار نفری آزادی سخن گفت.

دیدار رییس جمهوری با کارگران حتما یک دیدار معمولی نبود.مرد اول دولت به مراسمی رفته بود و مردان اول اقتصاد ایران در آن حضور داشتند،مردانی که در عین تلاش بی وقفه صاحب مطالباتی هستند که سال ها در سایه شعار های پوپولیستی گم شده است.حالا رییس جمهوری روی کار آمده که نه تنها حرفها را خوب می شنود بلکه تلاش نمی کند با شعارهای مردم فریب امید واهی ایجاد کند.به همین دلیل هم این دیدار صمیمانه و پرشور و نشاط یک دیدار خاص و ویژه به شمار می آمد دیداری که علاوه بر متن پربارش،حاشیه های جذابی هم داشت که می خوانید.

*درب استادیوم 12 هزار نفری استادیوم آزادی از ساعات اولیه امروز سه شنبه گشوده شد و زنان و مردان کارگر به سمت استادیوم حرکت می کردند و مشتاق دیدار با دکتر روحانی بودند.

* در این مراسم گروه های کار و واحد های نمونه کشور حضور داشتند.

*در فضای اطراف سالن پلاکادرهایی از سخنان مقام معظم رهبری در وصف کارگران و با عناوینی همچون؛«حیات مادی کشور، تولید کشور و تامین زندگی مردم در دست کارگران است» دیده می شد. برخی از کارگران نیز پلاکاردهایی در حمایت از دولت در دست داشتند.

*یک گروه هنری کارگری در بدو ورود رییس جمهوری و با رنگ کردن سر و سورت به اجرای پانتومیم برای بیان خواسته های و مطالبات خود پرداختند.

*دکتر روحانی در ساعت 8:40 با تشویق بی امان و سر دادن شعارهایی مانند «صل علی محمد یاور رهبر آمد» و «روحانی دوستت داریم» وارد استادیوم شد.

*با ورود رییس جمهوری و پس از تلاوت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی دبیر کل حزب جامعه کارگر پشت تریبون قرار گرفت و ضمن خیر مقدم به دکتر روحانی از تلاش تیم هسته ای تشکر کرد وی سپس به بیان مشکلات پوشش بیمه ای، سهام عدالت و بازنشستگی پیش از موعد کارگان در مشاغل سخت پرداخت.

*در ادامه نیز وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی به تبیین برنامه های این وزارت خانه برای بهبود وضعیت معیشتی کارگران، اشتغال جوانان و وضعیت درمان که دغدغه رییس جمهوری دولت تدبیر و امید است، اشاره کرد.

*اولین بازنشسته تامین اجتماعی در سن هشتاد سالگی با صدایی لرزان در کنار رییس جمهوری قرار گرفت و خواسته های خود را بیان کرد.دکتر روحانی نیز برای سپاس از این تلاشگر با بوسه از تلاش چندین ساله وی تقدیر و تشکر کرد.

*بانوی معلول «آیدا عزیزی» نیز هنر دست خود را تقدیم رییس جمهوری کرد که این تابلو مزین به یک دست نوشته بود «تابلو با دست من و مهربانی شما ساخته شده است و خبر نداریم دست من و قلب شما شریک ساختن این تابلو است.این هدیه از شما به شماست و دست من کار گر مهربانی شماست».

سپس با اعلام مجری برنامه و تشویق دست های مهربان کارگران رییس جمهوری در ساعت 9:5 در جایگاه قرار گرفت و کارگران را ستون اصلی کشور خواند.

در پایان مراسم دکتر روحانی از سرحدی زاده وزیر اسبق کار و پیشکوست جامعه کارگری و مبارزان جنبش کارگری تقدیرو تشکر کرد.

- در این جشن بزرگ کارگری علی ربیعی وزیر تعاون، کار رفاه و امور اجتماعی، علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور و حسین فریدون حضور داشتد.

 

SALH0608

نظر شما
نظرات
امیر
|
-
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
0
0
آقای تبلیغات چی ، تو این عکس که کارگر بیچاره داره به گونه روحانی بوسه میزنه. یا تیترت رو درست کن یا عکست رو
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز