در شانزدهمین سفر هیات دولت به استان فارس صورت گرفت:

بازدید وزیر نیرو از سد نرگسی کازرون/ افتتاح پروژه ملی تأمین برق ۶۶ کیلوواتی بخش دهرم

۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۲:۱۸
کد خبر: ۲۸۱۴۵۰
بازدید وزیر نیرو از سد نرگسی کازرون/ افتتاح پروژه ملی تأمین برق ۶۶ کیلوواتی بخش دهرم
حمید چیت چیان وزیر نیرو امروز در جریان شانزدهیمن سفر هیات دولت به استان فارس وارد شهرستان کازرون و بخش دهرم فراشبند شد.

 

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، چیت چیان از سد نرگسی کازرون بازدید و پروژه ملی تأمین برق 66 کیلوواتی بخش دهرم این شهر را رسماً افتتاح کرد.ساخت سد نرگسی کازرون که از مصوبات سفر هیات دولت در سال 85 بود، از سال 89 آغاز شد و هم اکنون به 30 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.
ساخت این سد موجب به زیر کشت بردن 12 هکتار از اراضی کازرون و احیای دریاچه پریشان می شود.اعتبار مورد نیاز این طرح 580 میلیارد ریال برآورد شده است. توجه هیات دولت در سفر به استان فارس و نگاه ویژه به تکمیل و ساماندهی طرح هایی چون سد مخزنی چروم، توسعه شبکه فاضلاب و تکمیل سیلوی 50 هزار تنی معطوف شده است.


همچنین در سفر وزیر نیرو به شهرستان فراشبند، پروژه ملی تأمین برق 66 کیلوواتی بخش دهرم این شهر رسماً افتتاح شد.


با تکمیل طرح مزبور، مردم این بخش و توابع و روستاهای اطراف آن که تا پیش از این با مشکلات عدیده ای در رابطه با تأمین برق و روشنایی خود مواجه بودند و در واقع بصورت دیزلی و با افت فشار، برق آنها تأمین می شد خواهند توانست به نیروی برق مورد اطمینان دست یابند.


اعتبار تخصیصی به طرح نامبرده 550 میلیون ریال بوده که از این رقم مبلغ 150 میلیون ریال آن توسط دولت و 400 میلیون ریال آن به وسیله بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز