تغییر مالکیت ۱۶۷ میلیون ورقه بهادار در معاملات امروز فرابورس

۱۳۹۴/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۱:۲۲
کد خبر: ۲۸۲۰۸۸
تغییر مالکیت ۱۶۷ میلیون ورقه بهادار در معاملات امروز فرابورس
در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، 167 میلیون ورقه بهادار به ارزش 983 میلیارد و 640 میلیون ریال مورد داد و ستد قرار گرفت.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، در پایان معاملات امروز 166 میلیون و 570 هزار ورقه بهادار در 21 هزار و 898 نوبت دست به دست شد و ارزش آن به 983 میلیارد و 640 میلیون ریال رسید.

گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان با معامله 19 میلیون و 290 هزار سهم به ارزش 61 میلیارد و 720 میلیون ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات روز جاری را به خود اختصاص داد و شاخص فرابورس با کاهش 2.4 درصدی روی رقم 738.31 واحد ایستاد.

امروز بیشترین افزایش قیمت مربوط به سهام شرکت های پالایش نفت شیراز، زرین معدن آسیا و بیمه سامان بود و سهام شرکت های پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، پالایش نفت تهران و پالایش نفت شیراز بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص فرابورس(آیفکس) داشتند.

از سوی دیگر، شرکت های نیرو سرمایه، مرجان کار و بانک گردشگری با بیشترین کاهش قیمت سهام مواجه شدند.

ضمن اینکه بازار اوراق با درآمد ثابت شاهد معامله 44 هزار و 370 ورقه اجاره ماهانه رایتل در روز جاری بود و بیشترین حجم معاملات صندوق های قابل معامله ETF هم به صندوق سرمایه گذاری نسیم با خرید و فروش 92 هزار و 100 سهم اختصاص یافت.

این گزارش حاکیست است، نماد معاملاتی شرکت سبحان دارو جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز سه شنبه 15 اردیبهشت 1394، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز