دکتر جهانگیری در بدو ورود به فرودگاه مشهد:

دولت از انتخابات صحیح، سالم و قانونمند حمایت خواهد کرد

۱۳۹۴/۰۲/۱۴ - ۰۹:۵۶:۰۳
کد خبر: ۲۸۲۲۲۷
دولت از انتخابات صحیح، سالم و قانونمند حمایت خواهد کرد
معاون اول رییس جمهور گفت: دولت حتما از یک انتخابات صحیح،سالم و قانونمند حمایت می کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، دکتر اسحاق جهانگیری صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه مشهد در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره انتخابات آینده اظهار داشت:  بی تردید انتخاباتی برگزار خواهد شد که کمترین شبهه قانونی در آن وجود نداشته باشد .

وی با اشاره به برنامه های خود در سفر به استان خراسان رضوی اظهار داشت: در این سفر از چند سد بازدید و یک سد که قبلا آبگیری شده به بهره برداری خواهد رسید.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به ظرفیت های فراوان استان خراسان رضوی در بخش های مختلف از جمله صنعت و کشاورزی خاطرنشان کرد: البته استان محدودیت هایی دارد که باید نسبت به رفع این محدودیت ها و حل مشکلات گام برداریم.

جهانگیری همچنین با اشاره به مشکلات استان در بخش بافت فرسوده، مسائل حمل و نقل، مشکلات زیست محیطی و تنگنای آب تصریح کرد: امیدوارم در این سفر بتوانیم تصمیمات خوبی در جهت حل این مشکلات اتخاذ کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه برای آینده آب شرب مشهد پیش بینی های خوبی انجام شده خاطر نشان کرد: در این زمینه دغدغه ای برای شهر مشهد وجود ندارد اما به طور کل کشور با مشکل محدودیت منابع آب روبروست و نیازمند مدیریت مصرف در این زمینه هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز