رییس جمهوری در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب:

امور فرهنگی از اولویت‌های دولت است

۱۳۹۴/۰۲/۱۵ - ۰۹:۳۶:۵۷
کد خبر: ۲۸۲۵۰۵
امور فرهنگی از اولویت‌های دولت است
رییس جمهوری با تأکید بر حمایت همه جانبه دولت از حوزه نشر و کتاب و دستاوردهای فرهنگی گفت: امور فرهنگی از اولویت‌های دولت است و همواره تلاش کرده‌ایم تا در مسایل فرهنگی فضا بازتر شده و از نظر اقتصادی دست‌اندرکاران این حوزه مورد حمایت قرار گیرند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز سه‍‌شنبه در حاشیه بازدید از غرفه ناشران نمونه کشور با اشاره به کمک سخت افزاری و نرم افزاری دولت به ناشران، از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب به عنوان رویدادی با ارزش یاد کرد و اظهار داشت: صاحب نظران، صاحبان فرهنگ و همه علاقمندان به کتاب و نشر در این ایام در کنار هم قرار می‌گیرند و می‌توانند با تألیفات و نشرهای جدید آشنا شوند.

رییس جمهوری افزود: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب که با حمایت دولت انجام می‌شود بستر مناسبی را برای آشنایی بیشتر نسل جوان با کتاب و فرهنگ فراهم می‌کند.

رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به بازدیدش از غرفه‌های نمونه نمایشگاه گفت: آثار ارائه شده خوب بود. نشرها، تألیفها و ترجمه های جدید کارهایی بود که با هنرمندی خاصی همراه بود و امیدواریم این آثار بتواند در تحول علمی و فرهنگی جامعه ما موثر باشد.

نظر شما