حجت الاسلام دعایی: افتخار من در پرتو حضور در کنار خاندان امام است

۱۳۹۴/۰۲/۱۷ - ۲۲:۱۹:۵۸
کد خبر: ۲۸۳۱۹۷
حجت الاسلام دعایی: افتخار من در پرتو حضور در کنار خاندان امام است
دعایی تاکید کرد: اگر افتخار و پیشینه ای دارم هرچه هست در پرتو حضورم در کنار خاندان عزیز امام خمینی رحمت الله است.

حجت الاسلام سیدمحمود دعایی پنجشنبه شب در آئین بزرگداشتی که برای وی برگزار شد، اظهار داشت: اصرار داشتم این همه عزیز، وقت گرانمایه خود را صرف یک عنصر نالایق و ناشایست نکنند و من با دیدن برخی از مسوولان نظام و انقلاب از خجالت آب شدم.


وی ضمن تشکر از علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خاطر یادآوری پیشینه درخشانش در عرصه کارگری افزود: من در گذشته کارگری می کردم و به خاطر اینکه خانواده ام توان مالی خوبی نداشت، مادرم من را با تنگدستی بزرگ کرد؛ من مجبور بودم سه ماه تعطیلی مدارس به عنوان کارگر و شاگرد بنا کار کنم تا بتوانم در مهرماه لباس نو و کتاب بخرم و از این طریق باری از دوش مادرم بر می داشتم.

دعایی تصریح کرد: در سال 1359، امام راحل امر فرمودند که من در موسسه اطلاعات به عنوان فردی بی طرف و بدون وابستگی به هیچ جناحی فعالیت کنم.

وی در ادامه افزود: در دوران انقلاب شخصیت های بزرگی در زندگی من تاثیرگذار بودند و افراد بزرگی در آن دوران می شناختم که باید از آنها تجلیل شود؛ چرا ما نباید به یاد آنها باشیم.

 دعایی در پایان گفت: در 35 سال تلاش در موسسه اطلاعات، اقدام های خوبی صورت گرفت که این اقدامها حاصل تلاش کسانی است که در این موسسه فعالیت داشته اند و نباید نتیجه کار آنها به نام من نوشته شود و من دست همه شما را می بوسم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز