حجت الاسلام صدیقی:

غنی سازی بدون دستیابی به سلاح‌های هسته‌ای حق مردم ایران است

۱۳۹۴/۰۲/۲۲ - ۱۲:۲۳:۲۷
کد خبر: ۲۸۴۵۲۴
غنی سازی بدون دستیابی به سلاح‌های هسته‌ای حق مردم ایران است
خطیب موقت نماز جمعه تهران اظهار داشت: غنی سازی بدون دستیابی به سلاح‌های هسته‌ای حق مردم ایران است و جلوگیری از دستیابی به آن تعرض به حقوق همه ملت‌هاست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزایر برنا، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران در مراسم یادبود و بزرگداشت شهید مدافع حرم و مرحوم هادی جعفری گفت: شهادت یک بلوغ، شکوفایی و وصال است که با هیچ مقام و لذتی قابل مقایسه نیست.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه پیشرفت در تمامی عرصه های علمی از جمله علوم هسته ای حق قانونی ماست افزود: غنی سازی بدون دستیابی به سلاح های هسته ای حق مردم ایران است و جلویگری از دستیابی به آن تعرض به حقوق همه ملت هاست.

حجت الاسلام صدیقی با اشاره به اینکه ابرقدرت ها و استکبار جهانی همواره با تهدید به حمله نظامی، گزینه های روی میز و تحریم ها به دنبال تضعیف ایران اسلامی هستند افزود: آن ها بدانند که کسی که عاشق شهادت است و رسیدن به معبود را آرزوی خویش می داند هیچگاه از مرگ نخواهد ترسید و جنگ و تحریم برای ما همانند نعمتی است که خود باعث سازندگی و خودکفایی ما خواهد شد.

وی ادامه داد: از مسایلی که در قرآن در رابطه با اثر شهادت برای دفاع از حریم ارزش ها، توحید و مظلومان مطرح شده، بقای پایگاه های توحیدی، فرهنگی و مساجد است. خون شهید است که امنیت مساجد، پایگاه های دینی و پایگاه های علمی روییده از دین را حفظ می کند.

خطیب نماز جمعه تهران تصریح کرد: مساجد مختص به دین اسلام است و حرف اول را می زند. دوران طولانی دفاع مقدس که برگ های زرین تاریخ بشریت است برای کشور اسلامی ایران حیثیت، آبرو و سربلندی به ارمغان آورده و برای دشمنان باعث سرافکندگی و نکبت تاریخی شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز