بیگی در گفت‌وگو با برنا:

این اخاذی است که عده ای به دروغ برای توقف مذاکرات امضا گرفتند

۱۳۹۴/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۹:۱۵
کد خبر: ۲۸۴۷۸۶
این اخاذی است که عده ای به دروغ  برای توقف مذاکرات امضا گرفتند
به من گفته بودند در حمایت از فرمایشات رهبری است نه توقف مذاکرات؛ امروز رفتم با نوشتن نامه ای به رئیس محترم مجلس امضای خود را پس گرفتم.

روح‌الله بیگی ئیلانلو نمایندهٔ دورهٔ نهم مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از استان آذربایجان غربی در رابطه با امضای طرح سه فوریتی برای توقف مذاکرات هسته ای به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، گفت: من امضای خود را پس گرفتم چون نگفته بودند که طرح سه فوریتی است بلکه گفتند برای حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری است در اینجا لازم است از همکاران محترم عذر خواهی کنم.

 بیگی ادامه داد: چند نفر امضا کرده بودند و من به اعتماد امضای همکاران محترمم که فرمایشات مقام معظم رهبری را امضا کرده اند این طرح را امضا کردم تا اینکه دیروز متوجه شدم  برای تقویت فرمایشات رهبری نبوده بلکه در راستای سه فوریتی توقف مذاکرات هسته ای بوده است.

وی افزود: امضای من در حمایت از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری بوده نه توقف مذاکرات ؛ امروز طی نامه ای کتبی امضای خود را پس گرفتم و نامه ای به هیات رئیسه نمایندگان محترم نوشتم.

نماینده مردم آذربایجان غربی گفت: این اخاذی است و صحیح نیست که با نام آن ها  بخواهند در راستای اهداف خود امضا بگیرند و این کار اخلاقی نیست امیدوارم که با این نوع اعمال برخورد شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز