خاطره رهبر انقلاب از سفر به پاوه

۱۳۹۴/۰۲/۲۸ - ۱۴:۵۰:۱۸
کد خبر: ۲۸۵۹۴۸
خاطره رهبر انقلاب از سفر به پاوه
اعضای ستاد کنگره‌ گرامیداشت شهدای پیشمرگان مسلمان کُرد در روزهای گذشته با مقام معظم رهبری دیدار کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، امروز سه شنبه 28 خرداد کنگره‌ گرامیداشت شهدای پیشمرگان مسلمان کُرد در سنندج با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد. استان کردستان پنج هزار و 421 شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است که قریب به یک هزار شهید آن جزو نیروهای سازمان پیشمرگان مسلمان کُرد هستند.

اعضای ستاد کنگره‌ گرامیداشت شهدای پیشمرگان مسلمان کُرد  در روزهای گذشته با مقام معظم رهبری دیدار کردند.

رهبر معظم انقلاب در این دیدار با بزرگداشت یاد شهدای پیشمرگان مسلمان کُرد با اشاره به سفرشان به پاوه گفتند: من خاطرات زیادی دارم؛ من یادم است روزی که اوّل‌بار بعد از قضایای پاوه، رفتیم، هوا هم سرد بود، رفتیم آن منطقه‌ی بالا [ی شهر] و جوانهایی که آنجا بودند [دیدیم] و رفتیم مسجد ایشان. حقیقتاً مردم در آن منطقه با غربتی که در خانه‌ی خودشان داشتند، برای نظام جمهوری اسلامی تلاش میکردند و خدمت میکردند و زحمت میکشیدند، یعنی واقعاً این‌جوری بود. خب بحمدالله اثر هم کرد؛ امروز هم در آن مناطق [همین وضع‌] هست. آنچه مهم است این است که ما بدانیم دشمن آرام نمی‌نشیند.

خوشبختانه «...» [دشمنان‌] نمیتوانند از عامل کُردی استفاده کنند؛ با اینکه در بعضی از کشورهای دیگر از عامل کُردی خوب می توانند استفاده کنند، در ایران از این عامل نمی توانند استفاده بکنند و لیکن خب تبلیغات را می کنند، از عامل اختلاف مذهبی استفاده می کنند.

نظر شما