آیت الله هاشمی رفسنجانی:

بی سوادان بر سر راه دانشگاه آزاد مزاحمت ایجاد نکنند

۱۳۹۴/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۰:۵۲
کد خبر: ۲۸۶۷۰۵
بی سوادان بر سر راه دانشگاه آزاد مزاحمت ایجاد نکنند
رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه رو به رشد و خودکفاست و فقط می‌خواهیم در مسیر رو به رشد آن مزاحمت ایجاد نکنند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در مراسم سومین جشنواره فرهیختگان این دانشگاه که مصادف با سی و سومین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی هم هست افزود: اکنون اگر بخواهیم رئیس دانشگاهی را تغییر دهیم باید یکی دو سال در شورای عالی انقلاب فرهنگی معطل شویم در حالی که این شورا باید نظارت کند و وارد اینگونه دخالت‌ها نشود.

وی خطاب به مدیران دانشگاه آزاد گفت: کار و فعالیت سخت است به ویژه کارهایی که حسودان پشت آن هستند و عده‌ای که نمی‌فهمند و برخی اقدامات را انجام می‌دهند و برخی دیگر نیز ذاتشان مزاحمت است.

هاشمی رفسنجانی افزود: در این شرایط نباید خسته شد چراکه گفته‌اند دشمن طاووس آمد پر ربود و اگر این دانشگاه همچون طاووس نبود اینگونه مزاحمت‌ها و دشمنی‌ها را نداشت.

وی گفت: اکنون برخی بر سر دانشگاه آزاد مزاحمت می‌کنند که در گذشته در اینجا درس خوانده‌اند و اکنون که وارد مجلس شده‌اند یا در جاهای دیگر فعالیت می‌کنند مزاحمت ایجاد می‌کنند.

هاشمی رفسنجانی افزود: پیشرفت انسان این است که با دردسرها پیش برود ما باید مشکلات را تحمل کنیم و یکی از کارهای ما دفع مزاحمت‌هاست.

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: باید با پشتوانه تعقل، تفکر، مردانگی و زنانگی که این روزها شاهدیم زنان درحال افزایش حضور در این دانشگاه هستند و شاید سال آینده بیشتر رؤسا و استادان ما از این قشر باشند و این حق آنهاست چراکه هزاران سال است عقب افتاده‌اند تا کارها را پیش ببریم.

خبر در حال تکمیل است./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز