ارائه اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی از ابتدای خردادماه

۱۳۹۴/۰۳/۰۲ - ۱۲:۴۲:۱۴
کد خبر: ۲۸۷۱۶۰
ارائه اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی از ابتدای خردادماه
سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: مودیان مالیاتی می توانند از ابتدای خردادماه نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی خود اقدام کنند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از رسانه مالیاتی ایران، با توجه به توسعه خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور و به منظور تکریم ارباب رجوع و تسریع امور مودیان مالیاتی، مودیان می توانند از ابتدای خرداد ماه نسبت به ارائه اظهارنامه های مالیاتی به صورت الکترونیکی از طریق سامانه عملیات الکترونیکی مودیان سازمان امور مالیاتی کشور به نشانیHTTP://TAX.GOV.IR اقدام نمایند.

براساس این گزارش، درج صحیح و کامل اطلاعات مودیان در اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی، کلید برخورداری از تسهیلات مالیاتی است و مودیان می توانند ضمن ارائه الکترونیکی اظهارنامه، همزمان مالیات خود را نیز به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

لازم به ذکر است، با توجه به اینکه سیاست و برنامه عملیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در سال جاری اخذ الکترونیکی اظهارنامه ها، بدون نیاز به مراجعه حضوری مودیان به واحد های مالیاتی است و پیش نیاز ارائه الکترونیکی اظهارنامه مودیان، تکمیل مراحل ثبت نام الکترونیکی می باشد، مودیان گرامی می بایست هرچه سریعتر و قبل از فرا رسیدن روزهای پایانی مهلت تسلیم اظهارنامه، نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام از طریق سامانه HTTP://TAX.GOV.IR خود اقدام نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز