استاندار تهران:

رییس جمهوری فردا میهمان مردم غرب تهران است

۱۳۹۴/۰۳/۰۴ - ۰۸:۳۹:۴۶
کد خبر: ۲۸۷۵۹۳
رییس جمهوری فردا میهمان مردم غرب تهران است
استاندار تهران گفت: دکتر حسن روحانی فردا در ورزشگاه شهید ثمری واقع در سه راه اندیشه (سه راه مارلیک) در دیدار مردمی با اهالی سه شهرستان شهریار، ملارد و قدس سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سید حسین هاشمی در برنامه سلام تهران که به صورت زنده از شبکه 5 سیما پخش شد، افزود:  با توجه به جمعیت 14 میلیونی استان تهران، سفرهای درون استانی رئیس جمهور متفاوت از برنامه های سفرهای معمول استانی خواهد بود. رئیس جمهور در قالب 4 سفر درون استانی دیگر به تمام شهرستان های استان تهران سفر می کند.

هاشمی با بیان اینکه تمام اعضای کابینه از شهروندان استان تهران محسوب می شوند، افزود: بیشتر اعضای هیات دولت در این سفرها رئیس جمهور را همراهی خواهند کرد.

وی اظخار داشت: دیدار مردمی، افتتاح طرح های عمرانی در شهرستان، دیدار با مسئولان شهرستان و در پایان نشست خبری برای ارائه برنامه های دولت در هر شهرستان از جمله برنامه های رئیس جمهور در این سفرهای درون استانی خواهد بود.

هاشمی در پایان افزود: در این سفرها، تنها طرح هایی که به طور قطع تا پایان سال 95 افتتاح خواهند شد با اولویت طرح های سال 94 اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز