ندیمی در گفت‌وگو با برنا:

به جوانان در بخش‌های اجرایی بها دهیم

۱۳۹۴/۰۳/۱۱ - ۰۹:۵۷:۴۱
کد خبر: ۲۸۷۶۰۶
به جوانان در بخش‌های اجرایی بها دهیم
ندیمی: در بخش های عملیاتی از مدیران جوان و میان سال استفاده کنیم، همان گونه که در بخش های ستادی باید از مدیران با تجربه و نسبتا مسن استفاده کنیم.

ایرج ندیمی نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی برنا، در خصوص بحران مدیریتی که در سال های آینده به دلیل بالا رفتن سن مدیران فعلی در کنار عدم آموزش کافی به مدیران جوان بوجود می‌آید گفت: دو دسته مدیر در سطوح اجرایی وجود دارند؛ یک دسته مدیران ستادی و دسته دیگر مدیران عملیاتی هستند که مدیران ستادی استراتژیست ها و مدیران بخش برنامه ریزی هستند که نیاز به تجربه و علم کافی دارند و مدیران عملیاتی مدیرانی هستند که نیاز به انرژی تحرک و نشاط کافی در کنار علم و تجربه دارند.

وی ادامه داد: بنابراین ما حتما نیاز است که در بخش های عملیاتی از مدیران جوان و میان سال استفاده کنیم، همان گونه که در بخش های ستادی باید از مدیران با تجربه و نسبتا مسن استفاده کنیم تا آن ها بتوانند تجربه وعلم خود را به مدیران جوان حوزه عملیاتی منتقل کنند.

ندیمی با اشاره به اهمیت بهره گیری از جوانان اظهار داشت: ما باید به جوانان در بخش های اجرایی کشور بیشتر بها دهیم، به عنوان مثال خود بنده در حوزه انتخاباتی که شرکت کردم فرصت مسولیت پذیری را تا جایی که توانسته ام برای جوانان مهیا کرده ام و مطمئنا زمانی که آن ها به باروری برسند می توانند تا سی، چهل سال آینده با بالاترین بازدهی خدمت رسانی کنند.

وی با اشاره به حضور افراد مسن در کابینه دولت یازدهم تصریح کرد: رییس جمهوری محترم تصمیم گرفتند با توجه به اینکه کشور با بحرانی جدی که در آغاز کار این دولت با آن روبرو بود از افراد با تجربه استفاده کرد و این احساس نیاز را کرد که امروز کشور نیازمند مدیرانی است که خودشان وضعیت بحرانی را چندین بار از نزدیک لمس کرده اند.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاستی جوانان در این زمینه گفت: متاسفانه جوانان ما نیز به جای اینکه خود به دنبال کسب تجربه لازم در این بخش باشند به دنبال کسب مدرک و فرصت سوزی هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز