شوهانی در گفت‌وگو با برنا:

ادغام ورزش و جوانان اشتباه بود

۱۳۹۴/۰۳/۱۶ - ۱۱:۱۲:۱۷
کد خبر: ۲۸۸۳۰۸
ادغام ورزش و جوانان اشتباه بود
شوهانی: بزرگترین اشتباه مجلس هشتم همین مساله بود که سازمان ملی جوانان را در سازمان تربیت بدنی ادغام کرد و وزارت ورزش و جوانان را راه‌اندازی کرد.

احمد شوهانی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، در خصوص متولی امور جوانان در کشور گفت: با توجه به قانون امروز تنها نهادی که متولی این امر است وزارت ورزش و جوانان است که آن را هم دیده ایم که متاسفانه به دلیل گستردگی حوزه ورزش توجه چندانی به بخش جوانان نمی شود.

وی ادامه داد: به نظر من بزرگترین اشتباه مجلس هشتم همین مساله بود که سازمان ملی جوانان را در سازمان تربیت بدنی ادغام کرد و وزارت ورزش و جوانان را راه‌اندازی کرد که امروز نتیجه اش این بشود که همه امور وزارتخانه تحت الشعاع ورزش قرار بگیرد.

شوهانی تصریح کرد: اگر همان سازمان ملی جوانان باقی می ماند و کمی به آن کمک می شد و زیر پر و بال آن را می‌گرفتند امروز حوزه جوان شاهد پیشرفت های چشم گیری بود.

این نماینده مردم ایلام در خصوص آموزش مدیریت دستگاه های اجرایی به جوانان اظهار داشت: این طرح بسیار خوب است و از به وجود آمدن بحران مدیریتی در آینده جلوگیری می کند، اما این کار صورت مساله را پاک نمی کند و به نظر من باید اقدامی جدی برای بهبود وضعیت جوانان صورت پذیرد.

وی افزود: امروزه وضعیت بی کاری جوانان بحرانی است، من بارها گفته ام که نه آمریکا و نه اسرائیل نمی توانند این کشور را تهدید کنند اما فارغ التحصیلان بیکار ناراضی همیشه برای این کشور وانقلاب تهدید محسوب می شود زیرا بی کاری مادر تمامی مفاسد است و همین فساد است که می تواند ریشه یک کشور را بخشکاند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز