دکتر گلزاری:

سیاست دولت جوان باوری و جوان یاوری است/ جوانان نیرومندترین سرمایه جامعه هستند

۱۳۹۴/۰۳/۰۸ - ۱۱:۵۳:۰۱
کد خبر: ۲۸۸۶۴۷
سیاست دولت جوان باوری و جوان یاوری است/ جوانان نیرومندترین سرمایه جامعه هستند
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش گفت: سیاست های دولت تدبیر و امید در معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش، جوان باوری و جوان یاوری و نه جوان هراسی و جوان غافلی است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، محمود گلزاری در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران ضمن تبریک به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان افزود: 11 شعبان در تقویم ملی روز جوان نامگذاری شده که بسیار هم مبارک است.

گلزاری با بیان اینکه فاصله بین 15 تا 29 سالگی در کشور گروه جوان نامگذاری می شود، اظهارداشت: جوانی دوره شکوهمند و ارزنده ای است که ناتوانی دوره کودکی و فتور و وابستگی دوره میان سالی را ندارد.

وی، سلامت ، مبارزه در مقابل زور و عدالت محوری را از ویژگی های دوره جوانی برشمرد و گفت: جوانان نیرومند ترین سرمایه های جامعه هستند و ما شاهد نقش تاثیرگذار آنها در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و پس از جنگ تحمیلی هستیم.

گلزاری ادامه داد: حدود 31.5 درصد بر اساس آخرین سرشماری جمعیت جوان داریم هرچند این مساله نگران کننده است زیرا در مقایسه با سال 85 تعداد این افراد کاهش یافته است.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش یادآور شد: در گروه سنی 15 تا 29 سال بیش از 30درصد جمعیت جوان هستند، برنامه های دولت یازدهم نیز در این حوزه جوان غافلی، جوان هراسی و جوان فریبی هم نیست.

وی اظهار داشت: برنامه های دولت در معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش ، جوان باوری و جوان یاوری است بنابراین باید جوانان را با همه ارزش های آنها باور کنیم .

گلزاری تصریح کرد: باید باور کنیم که جوانان امروز در اردوهای زیارتی راهیان نور و نماز جمعه ها حضور دارند و در عرصه های علمی و فن آوری موفق هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز