استقبال فراجناحی از یادگار امام(ره)

۱۳۹۴/۰۳/۰۸ - ۱۳:۳۹:۲۳
کد خبر: ۲۸۸۶۸۳
استقبال فراجناحی از یادگار امام(ره)
مهر امام(ره)، بیت امام(ره) و بالاخص یادگار محبوب ایشان از دل مردم ایران خارج نمی شود و این محبت و نزدیکی با گذشت سال ها نه فقط کمرنگ نمی شود بلکه روز به روز پررنگ تر شده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، از آنجایی که اردیبهشت ماه گذشته شنیده ها حاکی از  تلاش یک گروه سیاسی تندرو نسبت به عدم حضور آیت الله سید حسن خمینی به استان گلستان بود، سفر دیروز  که با دعوت مردم و نماینده ولی فقیه در استان گلستان انجام شد برخلاف هشدار قبلی با استقبال پرشور مردم مواجه شد.

4

حضور گسترده اقشار مختلف و جوانان، بیش از حد انتظار بود و تجمع چندین هزار نفری مردم بارها مانع از حرکت خودروی حمل یادگار امام شد.

نکته قابل تامل این سفر حضور چهره‌های فعال فرهنگی و سیاسی استان از دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب بود که نشان از همدلی و هم زبانی داشت.

دیدار سید حسن خمینی با روحانیون تشیع و اهل سنت از مهمترین محورهای این سفر بود که در آن به بحث واجب بودن وحدت اشاره شد و وی یکی از عوامل برهم زننده وحدت، را مطلق انگاری دانست.

10

 مردم گلستان با استقبال پرشور و خودجوش خود نشان دادند سراسر کشور عشق به امام(ره) و بیت ایشان در دل آنهاست و با تبلیغات عده ای اندک از این بیت امام(ره) و بالاخص یادگار محبوب ایشان دور نمی شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز