وزیر کشور: با تجمع خیابانی برای موضوع هسته‌ای برخورد می‌کنیم

۱۳۹۴/۰۳/۰۹ - ۱۰:۳۸:۱۳
کد خبر: ۲۸۸۸۴۵
وزیر کشور: با تجمع خیابانی برای موضوع هسته‌ای برخورد می‌کنیم
وزیر کشور با بیان این که موضوع انرژی هسته ای در چارچوب منافع ملی با هدایت رهبری، اجرای دولت و نظارت مجلس و دیگر دستگاه های نظارتی به پیش می رود، گفت: بنده به عنوان وزیر کشور اعلام می کنم که هیچ مجوزی را له یا علیه این موضوع که مورد اجماع عمومی و رهبر معظم انقلاب است نخواهیم داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز شنبه در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور که در تالار بزرگ کشور در حال برگزاری است، افزود: به هیچ عنوان تجمعی در کف خیابان نخواهیم داشت و با شدت با این موضوعات برخورد می کنیم.

رحمانی فضلی خطاب به فرمانداران اظهار داشت: با نزدیک شدن به فضای انتخابات و نیز با عنایت به فرمایشات رهبری به شدت باید از این موضوعات پرهیز شود. یقینا در زمان انتخابات و دو ماه پیش از زمان برگزاری، سیاست های تبلیغاتی و نیز خطوط قرمز تبلیغاتی را به شما فرمانداران اعلام خواهیم کرد.

رحمانی فضلی با اعلام اینکه مردم استوانه اصلی قدرت در کشور هستند، افزود : اگر مردم احساس کنند مجریان و ناظران امر انتخابات اعم از مسوولان اجرایی، نظارتی ، انتظامی و تبلیغاتی از قانون عدول کرده اند درجه اعتماد انها کاهش خواهد یافت و وظیفه ما است که با فراهم ساختن زمینه های برگزاری انتخابات تؤام با آرامش این مأموریت را به نحو احسن انجام دهیم .

وزیر کشور اظهار داشت: نباید اجازه دهیم به هیچ عنوان از امکانات دولتی له یا علیه هیچ یک از نامزدها استفاده شود و هرگونه رفتار انتخاباتی پیش از موقع از نظر ما وجاهت قانونی ندارد و البته حرکت های انتخاباتی در زمان شروع رسمی انتخابات و با رعایت قانون و اخلاق آزاد است .

وزیر کشور با اعلام اینکه سوء استفاده از ظرفیت اقوام و اقلیت ها و ورود به برخی مقوله های مغایر منافع ملی خط قرمز ما در انتخابات خواهد بود افزود : فرمانداران به عنوان حلقه اول وصل به مردم باید مراقب باشند اصل بی طرفی خدشه دار نشود و اخلاق انتخاباتی در روند برگزاری این رویداد مهم حاکم باشد .

رحمانی فضلی با ارایه تحلیلی از شرایط روز منطقه و جهان گفت : گروه های انحرافی مانند القاعده و داعش با منشاء آمریکا برای مقابله با جنبش های اسلامی در منطقه و انحراف در اهداف اسلامی آن بوجود آمده است .

وزیر کشور گفت : تجربه تاریخی در صد سال گذشته نشان داده است که ملت ها تسلیم زور گویی و فشار قدرت های زورگو نخواهند شد و هدف دشمن زورگو ایجاد فشار علیه انقلاب اسلامی است .

رحمانی فضلی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان دولت و ملت همدلی و همزبانی از سوی مقام معظم انقلاب اسلامی گفت : امیدواریم با وحدت و انسجام و انجام صحیح وظایف خود پیشگامان و رهروان خوبی برای این نامگذاری باشیم و با اتحاد و همدلی در همه عرصه های داخلی و خارجی با موفقیت عمل کنیم.

گفتنی است؛ همایش سراسری فرمانداران که با هدف پیگیری و هماهنگی های اجرائی در آغاز روند انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری آغاز شده است به مدت روز ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز