قائم مقام وزیر کشور در اموربین الملل خبر داد؛

شرکت وزیر کشور در نشست وزرای کشور سازمان همکاری های شانگهای

۱۳۹۴/۰۳/۱۲ - ۱۲:۰۷:۴۴
کد خبر: ۲۸۹۶۷۶
شرکت وزیر کشور در نشست وزرای کشور سازمان همکاری های شانگهای
بنابر اعلام دین پرست قائم مقام وزیر کشور در امور بین الملل، دکتر رحمانی فضلی در پایان هفته جاری برای شرکت در نشست وزرای کشور عضو سازمان همکاری های شانگهای در تاجیکستان عازم دوشنبه پایتخت این کشور می شود.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا،  بنابر اعلام بابک دین پرست قائم مقام وزیر کشور در امور بین الملل و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران، پایان هفته جاری برای شرکت در نشست وزرای کشور عضو سازمان همکاری های شانگهای در تاجیکستان عازم دوشنبه پایتخت این کشور می شود.

 

بنا بر این گزارش رحمانی فضلی در این سفر علاوه بر حضور در نشست وزرای کشور عضو سازمان همکاری های شانگهای، برای تقویت مناسبات دو جانبه ایران و تاجیکستان با مقامات این کشور نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

دین پرست قائم مقام وزیر کشور در امور بین الملل؛ همکاری های متقابل کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای در زمینه مبارزه با تروریسم بین المللی، افراط گرائی و جدائی طلبی و تبادل اطلاعات درباره افراد مظنون به ارتکاب جرم، پولشوئی و نحوه چگونگی تأمین منابع مالی آن و گسترش همکاری ها در زمینه مبارزه با جرائم فناوری اطلاعات را از جمله موارد دستور کار اجلاس پیش روی سازمان در تاجیکستان بر شمرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز