رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

نیروهای مسلح بیش از هر زمان دیگری آمادگی دفاع از کشور را دارند

۱۳۹۴/۰۳/۱۷ - ۱۱:۲۶:۱۹
کد خبر: ۲۹۰۴۴۰
نیروهای مسلح بیش از هر زمان دیگری آمادگی دفاع از کشور را دارند
آل هاشم: با توجه به تحولات اخیر منطقه و دخالت­ ابرقدرت­ ها، امروز اقتضای موقعیت جمهوری اسلامی ایران این است که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از آمادگی بالایی برخوردار باشند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در دیدار با کارکنان پایور و وظیفه مرکز آموزش شهدای وظیفه نیروی دریایی در سیرجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در خصوص تقویت بنیه دفاعی کشور و آمادگی نیروهای مسلح تاکید دارند گفت: در سال های اخیر، مقامات آمریکایی عبارت همه­ گزینه‌ها روی میز است را زیاد بکار برده­ و ایران را تهدید به حمله نظامی کرده‌اند.

آل هاشم ادامه داد: این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران بیشترین تلاش را برای امنیت و صلح در منطقه انجام داده است. با توجه به تحولات اخیر منطقه و دخالت­ ابرقدرت­ ها، امروز اقتضای موقعیت جمهوری اسلامی ایران این است که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از آمادگی بالایی برخوردار باشند تا نقش موثری در مقابله با تهدیدات منطقه­‌ایی ایفا نماید و این فرمان رهبری که فرمودند «نیروهای مسلح آمادگی خود را حفظ کنند» مبتنی بر تعالیم دینی و دستور قرآن به مسلمان است و امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن روحیه بسیار قوی و با اتّکا به تجهیزات بومی بیش از هر زمان دیگری آمادگی دفاع از ایران و امنیت آن را دارند.

وی همچنین گفت: رژیم جلاد آل سعود با بمباران وحشیانه مردم مظلوم یمن روی اسرائیل را سفید کرد و از آنجا که توسط انگلیسی­ ها سرکار آمده‌اند ادامه حیاتشان همیشه با وحشی‌گری بوده و در همه­ قضایای عراق،سوریه،لبنان،غزه و افغانستان ،سعودی­ها دست داشتند و مرتکب جرم شده ­و سازمان­های بین­ المللی هم در عرصه یمن امتحان بدی پس داده و به جای دفاع از مظلوم از ظالم دفاع کردند. همچنین برخی از دولت­های اسلامی هم لکه­ ننگ اسلام شدند، اما الحمدالله آل سعود در مسیر سقوط قرار گرفته است و این زلزله سیاسی اخیر در آل سعود نتیجه­‌اش سقوط آل سعود خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم خطاب به پرسنل وظیفه عنوان کرد: وارد شدن به خدمت مقدس سربازی را قدر بدانید چرا که دوران سربازی فرصت بسیار مغتنمی است و سربازی، انسان را آب­دیده می­‌کند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان به فرماندهان ارتش هم گفت: سربازان در دست شما امانت هستند و هیچ کس حق ندارد نسبت به سرباز بی­ احترامی کند و شخصیت آنها را خرد کند که الحمدالله در مراکز آموزشی همه تلاش می­‌کنند که شخصیت سرباز را حفظ کنند،مخصوصا در مراکز آموزشی نیروی دریایی که وضعیت بسیار خوب است و امیردریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی نیز برای حیثیت این نیرو تلاش و زحمات زیادی را می کشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز