باهنر پس از اتمام بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم مطرح کرد؛

قدردانی از کمیسیون اقتصادی مجلس، وزارت اقتصاد و سازمان امور مالیاتی

۱۳۹۴/۰۳/۱۷ - ۱۱:۳۸:۲۲
کد خبر: ۲۹۰۴۴۳
قدردانی از کمیسیون اقتصادی مجلس، وزارت اقتصاد و سازمان امور مالیاتی
نایب رئیس مجلس با تقدیر از تلاش کمیسیون اقتصادی مجلس، وزارت امور اقتصاد و دارایی و سازمان امور مالیاتی در خصوص ارائه لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم گفت: ‌امیدواریم با اجرای دقیق این قانون، درآمدهای حاصل از مالیات‌ها بتواند جایگزین درآمد نفتی شود.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا به نقل از خانه ملت، محمدرضا باهنر در نشست علنی امروز (یکشنبه 17 خرداد‌ ماه) مجلس شورای اسلامی، پس از اتمام بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم و انجام اصلاحات لازم گفت:‌ از کمیسیون اقتصادی مجلس و وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان امور مالیاتی که در طول این مدت زحمات بسیار زیادی کشیدند تشکر می کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس و دولت مدت ها منتظر تصویب نهایی این لایحه برای مسئله اصلاح امور مالیاتی و مالیات‌های مستقیم بودند.

باهنر تصریح کرد:‌ امیدواریم به اجرای دقیق قانون مالیات های مستقیم هم عدالت مالیاتی در کشور افزون شود و هم درآمدهای حاصل از مالیات های به حق فزونی یابد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم روزی درآمدهای حاصل از مالیات بتواند جایگزین درآمدهای نفتی شود و سرمایه نفت برای سرمایه گذاری های جدید هزینه شود نه اینکه این سرمایه ها را برای هزینه های جاری که دولت پرداخت می کند صرف کنیم.

نظر شما