از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد:

وظایف دستگاه های اجرایی برای مدیریت پسماند

۱۳۹۴/۰۳/۱۷ - ۲۱:۰۵:۰۷
کد خبر: ۲۹۰۶۰۰
وظایف دستگاه های اجرایی برای مدیریت پسماند
با تصویب هیئت وزیران، برخی از دستگاه های اجرایی موظف به اجرای اقدامات مربوط به مدیریت پسماند طی زمان‌بندی تعیین شده هستند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن مصوبه هیئت وزیران بدین شرح است:


1-کلیه دستگاه‌های مقرر در جدول پیوست شماره (1) که تأیید شده به مهر دفتر هیئت دولت است، موظف به اجرای اقدامات مربوط به مدیریت پسماند طی زمان‌بندی تعیین شده می‌باشند.
2- تجهیزات و تأسیسات تخصصی مدیریت پسماند تا پایان سال 1395 از پرداخت سود بازرگانی معاف می‌شوند.
3- فهرست تجهیزات و تأسیسات تخصصی مدیریت پسماند به پیشنهاد مشترک سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت صنعت، معدن و تجارت به تصویب کمیسیون موضوع ماده (1) آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات می‌رسد.
4- اعتبارات موردنیاز اجرای مدیریت مطلوب پسماندهای تولیدی در کلان شهرها به شرح جدول پیوست شماره (2) که تأیید شده به مهر دفتر هیئت دولت است، از محل منابع دولتی پس از پیش بینی در لوایح بودجه سنواتی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و در حدود اعتبارات مصوب مربوط و از محل سایر منابع با رعایت قوانین و مقررات مربوط تأمین می شود.
اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، این مصوبه را در تاریخ 9/3/1394 برای اجرا به وزارت کشور، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و سازمان حفاظت محیط زیست ابلاغ کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز