درخواست خانواده زائران فوت شده از بروجردی؛

عزیزانمان را در جوار حرم رضوی دفن کنید

۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۲:۰۱:۰۱
کد خبر: ۲۹۰۸۱۵
عزیزانمان را در جوار حرم رضوی دفن کنید
بروجردی: بیماران از روند کار درمانی بسیار راضی هستند اما متاسفانه چهار نفر از آنان به دلیل اینکه سن کمی داشته‌اند فوت شده‌اند و خانواده‌های آنان خواهان دفن عزیزانشان در جوار حرم مطهر رضوی هستند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، علاء‌الدین بروجردی در حاشیه بازدید از زائران غیرایرانی که بر اثر مسمومیت در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد بستری شده‌ بودند، اظهار کرد: این افراد زائران حضرت رضا(ع) هستند و احساس وظیفه کردیم که از آنان عیادت کنیم همچنین در جریان روند اقدامات صورت گرفته قرار گیریم.

بروجردی ادامه داد: حال عمومی همه این زائران خوب است و تعداد قابل توجهی از آنان در شرایط مرخصی هستند اما پزشکان برای اطمینان بیشتر علاقه‌مند هستند که آنان بستری باشند اما بیشتر این مسمومان فردا از بیمارستان مرخص می‌شوند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: حادثه‌ بسیار تلخی بود؛ یک بی‌احتیاطی در استفاده از مواد حشره‌کش که باید در یک استاندارد شناخته شده مورد تایید وزارت بهداشت باشد، صورت گرفت و سهل‌انگاری کسانی است که در این هتل کار می‌کرده‌اند.

بروجردی افزود: بیماران از روند کار درمانی بسیار راضی هستند اما متاسفانه چهار نفر از آنان به دلیل اینکه سن کمی داشته‌اند فوت شده‌اند و خانواده‌های آنان خواهان دفن عزیزانشان در جوار حرم مطهر رضوی هستند که در این خصوص اقدامات لازم در حال انجام است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز