امیرعبدالهیان:

محاصره مردم یمن در آستانه ماه رمضان باید پایان یابد

۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۲۰:۵۷:۰۶
کد خبر: ۲۹۱۳۹۳
محاصره مردم یمن در آستانه ماه رمضان باید پایان یابد
معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به استمرار حملات نظامی عربستان سعودی علیه مردم یمن ، خواستار تلاش موثر سازمان ملل برای توقف عملیات نظامی و پایان دادن به محاصره انسانی علیه مردم این کشور شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور یمن با اشاره به استمرار حملات نظامی عربستان سعودی علیه مردم یمن و با محکوم نمودن اینکه حتی درآستانه ماه مبارک رمضان نیز حملات سعودی متوقف نشده است، خواستار تلاش موثر سازمان ملل برای توقف عملیات نظامی وپایان دادن به محاصره انسانی علیه مردم این کشور شد.

امیرعبداللهیان و اسماعیل ولد شیخ احمد ضمن مرور آخرین تحولات گفتگوهای یمنی  یمنی که قرار است 24 خرداد در ژنو برگزار شود، با اشاره به طرح چهار ماده ای ارائه شده از سوی وزیر امور خارجه کشورمان ، از برقراری گفتگوهای ملی یمنی ها حمایت و از نقش سازمان ملل در این مسیر حمایت کردند. 

اسماعیل شیخ با تشکر از حمایت جمهوری اسلامی ایران و مشورت های مستمر با سازمان ملل متحد، شرایط یمن را دشوار و پیچیده خواند و با ابراز نگرانی از تداوم اقدامات نظامی و عدم برقراری آتش بس، آخرین هماهنگی های به عمل آمده برای برگزاری گفتگوهای گروه های یمنی در ژنو را تشریح و از حمایت های کشورمان قدردانی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز