زادگاه رئیس‌جمهور میزبان اولین همایش بزرگ "روحانی تنها نیست"

۱۳۹۴/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۱:۴۱
کد خبر: ۲۹۱۴۶۴
زادگاه رئیس‌جمهور میزبان اولین همایش بزرگ روحانی تنها نیست
در این همایش ملی در جهت تحقق شعار همدلی دولت و ملت با حضور خانواده شهدای هسته ای علیمحمدی ،شهریاری و رضایی نژاد در جهت دفاع از مواضع دولت اعتدال در پیشبرد منافع و مصالح ملی برگزار می شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، مهدی غلامی سرخه دبیر این جشن ملی ،تحقق شعار سال مبنی بر همدلی و همزبانی دولت و ملت و گرامی داشت سالروز حماسه ماندگار مردم ایران سرافراز مبنی بر انتخاب پرچمدار تدبیر و امید را از جمله اهداف برشمرد و گفت: در این جشن و همایش بزرگ ملی که بعد از نماز مغرب و عشاء روز پنجشنبه 21 خرداد در پارک ملت سرخه برگزار می شود، برخی از مدیران عالیرتبه دولت و هنرمندان مطرح کشوری حضور خواهند یافت . این همایش با حضور اهالی شهر سرخه و استان سمنان برگزار می شود که دکتر ستاری ،معاون علمی و فناوری و رئیس بنیاد نخبگان کشور سخنران ویژه آن خواهد بود. 

بنا بر این گزارش در این مراسم از طرح تجسمی موسوم به اپتاک تصویر رئیس جمهوری اسلامی ایران و فرزند برومند مردم شریف شهرستان سرخه رونمایی شود .
لازم بذکر است جشن بزرگداشت ۲۴ خرداد ، روز تدبیر و امید ، که بصورت خودجوش به همت مردمان شریف شهرسرخه برگزار میشود با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از جمله شعر خوانی شاعر خوب کشور افشین علا ، اجرای موسیقی توسط گروه مهدی فرشچی ، نورافشانی و تقدیر از خانواده های شهدای هسته ایی همراه خواهد بود .مصطفی کواکبیان نماینده اصلاحطلب سابق سمنان و عبدالحسین فریدون مدیر حوزه وزارتی وزارت علوم و از بزرگان این شهر نیز در بین مدعوین و سخنرانان هستند.
مهدی غلامی افزود برنامه فوق با حمایت مردمی و همچنین حمایت ستاد حامیان دکتر حسن روحانی در استان سمنان برگزار خواهد شد و زادگاه رئیس جمهوری محترم میزبانی عموم علاقمندان به دولت تدبیر و امید در مراسم فوق خواهد بود .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز