سفیر ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی:

جاسوسی صهیونیستها از مذاکرات غیر منتظره نبود

۱۳۹۴/۰۳/۲۱ - ۲۰:۳۴:۰۵
کد خبر: ۲۹۱۵۲۷
جاسوسی صهیونیستها از مذاکرات غیر منتظره نبود
سفیر ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی در خصوص فعالیت سازمان های جاسوسی از محل مذاکرات هسته ای در برخی از کشورهای اروپایی گفت: این مذاکرات دشمنانی دارد به خصوص رژیم صهیونیستی که نمی خواهد این مذاکرات موفق شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، رضا نجفی با تاکید براینکه مذاکره کنندگان  در طول مذاکرات همه  اقدامات احتیاطی را اتخاذ کرده و می کنند، گفت: موضوع  جاسوسی مطرح شده برای ما غیرمنتظره نبود. 

سفیر و نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران اتهامات بی اساس و واهی  تحت عنوان " ابعاد احتمالی نظامی" که مطرح می شود را به رسمیت نمی شناسد .

سفیر و نماینده جمهوری اسلامی در آژانس ؛ همچنین به ادعای اخیر در گزارش آژانس مبنی بر انجام فعالیت های ممنوع در منطقه مریوان ایران اشاره کرد و گفت: ما اعلام کردیم که حاضریم بازرسان آژانس را به منطقه مریوان ببریم و به هر نقطه ای که می خواهند دسترسی مدیریت شده بدهیم اما آژانس هیچ پاسخی نداشت. این نشان می دهد اطلاعات نادرستی به آژانس داده شده است.

نجفی درباره نشست امروز شورای حکام نیز گفت: در مجموع اکثر کشورها در حمایت از توافق های اخیر صحبت و اظهار امیدواری کردند که مذاکرات هسته ای تا پایان ماه ژوئن به سرانجام برسد.

وی ادامه داد : به نظر ما امکان رسیدن به توافق تا پایان ماه ژوئن وجود دارد به شرط آن که طرف های مقابل از اراده سیاسی لازم برخوردار و همچنان به توافق های گذشته پایبند باشند.

سفیر و نماینده جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی همچنین از پشتیبانی دگرباره جنبش عدم تعهد از برنامه های هسته ای ایران خبر داد.

نجفی همچنین بیانیه جنبش عدم تعهد را قرائت کرد که در آن بر حمایت چند باره این جنبش از برنامه های هسته ای ایران تاکید و از توافق اخیر کشور های 1+5 و ایران در لوزان سوئیس استقبال شده است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز