شریعتمداری:

امیدواریم سفر رییس‌جمهوری به خراسان‌شمالی، سفری تاریخی باشد

۱۳۹۴/۰۳/۲۳ - ۱۳:۱۶:۵۳
کد خبر: ۲۹۱۸۹۲
امیدواریم سفر رییس‌جمهوری به خراسان‌شمالی، سفری تاریخی باشد
معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: سفرهای ریاست‌جمهوری در جهت ایجاد توازن منطقه‌ای و توسعه متوازن در کشور است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهوری در جمع خبرنگاران در فرودگاه بجنورد، با اشاره به سفر 24 خرداد هیات دولت به استان خراسان شمالی گفت: امیدواریم سفر رییس‌جمهوری به خراسان‌شمالی، سفری تاریخی باشد.

شریعتمداری با اشاره به اقدامات ملی و محلی انجام شده طی یک ماهه گذشته به منظور سفر به این استان، ادامه داد: از ماه گذشته تاکنون جلسات متعددی برای پایش طرح‌ها و پروژه‌ها در استان برگزار شده که امید است این سفر منشاء خیر و برکت برای مردم منطقه شود.

وی با ذکر این‌که نتایج این سفر توسط شخص رییس‌جمهوری بیان خواهد شد، افزود: رییس‌جمهوری طی دیدار با مردم، نخبگان و دیگر اقشار جامعه از نزدیک دیدار و مشکلات آنان را بررسی می‌کند.

شریعتمداری با اشاره به حضور رییس‌جمهور در جلسه شورای اداری و بیان مشکلات استان از زبان مسئولان، گفت: سفرهای ریاست‌جمهوری در جهت ایجاد توازن منطقه‌ای و توسعه متوازن در کشور است.

معاون اجرایی رییس جمهوری در پایان گفت: با توجه به این‌که خراسان‌شمالی، از استان‌های نوپا است، بررسی مشکلات منطقه و رسیدگی به آن‌ها فقط طی سفر انجام نمی‌شود بلکه پس از سفر نیز ادامه خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز