قائم مقام وزیر کشور:

دولت به وعده‌های خود عمل کرد

۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۰:۴۸:۴۷
کد خبر: ۲۹۲۴۲۳
دولت به وعده‌های خود عمل کرد
قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس رای مردم را بیعت مدرن خواند و گفت: دولت به وعده های خود جامه عمل پوشاند و علی رغم وجود مشکلات زیاد کشور در اقتصاد به ثبات رسیده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، امیری قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگی امور استان ها در آیین دومین سالگرد حماسه بزرگ 24 خرداد که در تالارشهیدان نژاد فلاح در استان البرز برگزار شد ، با اشاره به همت دولت تدبیر و امید، در برنامه ریزی برای کشور، اظهار داشت : کشور درمسیر عقلانیت قرار گرفت و این موضوع نیز ازسوی رییس جمهوری بارها مورد تاکید قرار گرفته است.

وی افزود: شرایط خوبی پس از انتخابات 24 خرداد در کشور فراهم شده که با حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، بهتر نیز می شود .

قائم مقام وزیر کشور ادامه داد: وزارت کشور کاری جز اجرای قانون در انتخابات پیش رو ندارد و برگزاری انتخابات پرشور با حضور همه اقشار مردم مد نظر قرار گرفته است.

سخنگوی وزارت کشور خاطرنشان کرد: تمام داوطلبان انتخابات پیش رو اعم از اصولگرا، اصلاح طلب و اعتدالگرا از نظر قانونی از حقوق برابر برخوردار هستند .

وی با تأکید بر اینکه وزارت کشور مدیریت اجرای انتخابات را بر عهده خواهد داشت و شرایط قانونی برای همه تعریف شده است یکی از مبانی دموکراسی، علوم سیاسی و حقوق عمومی را بحث گردش نخبگان، جابجایی مسوولان و نوکردن سیستم اداری عنوان کرد و گفت: این امور درکشورهای دارای دموکراسی از طریق انتخابات صورت می گیرد.

قائم مقام وزیر کشور اضافه کرد: درقانون اساسی موضوع انتخابات به درستی تبیین شده و سازو کارهای لازم دراین زمینه پیش بینی شده است.

امیری با تاکید بر اینکه بر اساس قانون اساسی نمایندگان مجلس، خبرگان و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا از طریق ساز و کارهای دموکراسی انتخاب می شوند که امتیاز بزرگی درقانون اساسی به شمار می رود، گفت: دموکراسی و رای مردم همواره مورد تاکید امام راحل (ره) بوده و در24 خرداد سال 92 یکی از اتفاقات مهم رای مردم بود که به انتخاب دکتر روحانی انجامید.

امیری به امانتداری دولت اشاره کرد و گفت: دولت به وعده های خود جامه عمل پوشاند و علی رغم وجود مشکلات زیاد کشور در اقتصاد به ثبات رسیده است.

وی به عقلانیت اشاره کرد و گفت: دولت با عقلانیت امور را به دست گرفته و با برنامه ریزی عمل می کند

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس به کابینه دولت اشاره کرد و گفت: از همه طیفهای سیاسی از جمله اصلاح طلب، اصولگرا و اعتدالگرا در کابینه دولت حضور دارند.

سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد: کشور از حالت رکود خارج شده است. دردولت تدبیرو امید و دربحث مذاکرات هسته ای توانستیم در مسیر صحیحی قرار گیریم که ابرقدرتها حاضر به مذاکره شده و ما را به رسمیت پذیرفته اند.

امیری خاطرنشان کرد: چنانچه براساس گزارش سخنگوی دولت در گذشته دربحث سیاست های نظام اداری شاهد 500 درصد انحراف بودیم که این امر ازبین رفتن منابع را به همراه داشته است.

قائم مقام وزیرکشور درامورمجلس شورای اسلامی از استخدام 100 هزار نفر دراموزش و پرورش بدون اعتبار و جایگاه اداری و به رغم منابع محدود را از دیگر مشکلات کشور در گذشته برشمرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز