دفتر رییس جمهوری از اسقبال پرشور مردم بجنورد قدردانی کرد

۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۲:۵۱:۳۷
کد خبر: ۲۹۲۴۹۸
دفتر رییس جمهوری از اسقبال پرشور مردم بجنورد قدردانی کرد
دفتر رییس جمهوری در پیامی با قدردانی از استقبال پرشور و باشکوه مردم استان خراسان شمالی از کاروان دولت تدبیر و امید، ابراز امیدواری کرد که طرح‌ها و برنامه‌های اساسی دولت برای تقویت زیرساخت‌های مواصلاتی و حمایت از سرمایه‌گذاری استان، هر چه سریع‌تر جامه عمل بپوشد تا شاهد شکوفایی بیشتر این بخش از ایران عزیز باشیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام دفتر رییس جمهوری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

احساسات صمیمانه و استقبال پرشور و باشکوه مردم مؤمن، سخت‌کوش و اهل معرفت استان خراسان شمالی؛ از کاروان دولت تدبیر و امید، در سالگرد حماسه ۲۴ خرداد ۹۲ جلوه‌ای دیگر از اقتدار و یکپارچگی ملی و مصداقی مبارک در نمایش همزبانی و همدلی ملت و دولت بود.

افتخار بهره‌مندی مردمان شریف این استان از برکات همجواری با استان رضوی(ع)، همواره الهام‌بخش ساکنان «گنجینه معرفت‌ها و فرهنگ‌ها» در کسب فضایل و کرامت‌های اخلاقی بوده است.

وجود نیروی انسانی خلاق و مستعد و رشد فزاینده مراکز مختلف صنعتی و پویایی در عرصه تولیدات کشاورزی و دامپروری، فراگیری کانون‌های آموزشی و فرهنگی گوناگون، نشانگر عزم جدی مردم این استان در مسیر نهادینه‌سازی توسعه پایدار و پیشرفت است.

امیدوارم با توجه به ظرفیت‌های متنوع استان، طرح‌ها و برنامه‌های اساسی که از سوی دولت برای تقویت زیرساخت‌های مواصلاتی و حمایت از سرمایه‌گذاری استان در نظر گرفته شده است، هر چه سریع‌تر جامه عمل بپوشد تا شاهد شکوفایی بیشتر این بخش از ایران عزیز باشیم.

برخود فرض می‌دانیم به پاس حضور پرشور و همدلی مردم این استان با کاروان دولت تدبیر و امید، از اقشار مختلف مردم، امام جمعه و قائم مقام محترم نماینده ولی فقیه، ائمه محترم جمعه و جماعات، نمایندگان محترم مردم استان در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، فرهنگیان، دانشگاهیان، کارآفرینان، اصناف، کارگران، اصحاب رسانه و خبر، جوانان پرشور و بانشاط، نیروهای نظامی و انتظامی مقتدر و سایر گروه‌های سیاسی و اجتماعی استان تقدیر و تشکر کنیم.

امیدواریم؛ با یاری خداوند بزرگ تصمیمات و اقدامات دولت بتواند گامی مؤثر در راستای توسعه پایدار استان و تحقق مطالبات بر حق مردمان اصیل این سرزمین غنی و مستعد باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز