دیدار خداحافظی سفیر مجارستان با سرمدی

۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۲۰:۲۸:۰۲
کد خبر: ۲۹۴۵۷۷
دیدار خداحافظی سفیر مجارستان با سرمدی
«گیولا پتو» سفیر مجارستان در کشورمان پس از پایان دوره مأموریت خود در ایران با مرتضی سرمدی قائم مقام وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، مرتضی سرمدی قائم مقام  وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با اشاره به سابقه خوب و تاریخی  مناسبات ایران و مجارستان، بر ضرورت تقویت روبط دو کشور  در ابعاد مختلف و در چارچوب همکاری های دو جانبه و در سطح اتحادیه اروپا تاکید کرد. قائم مقام وزیر امور خارجه کشورمان با مرور تحولات خاورمیانه بویژه اوضاع اسفبار یمن خواستار توجه و تلاش مضاعف مجامع بین المللی بویژه اتحادیه اروپا برای خاتمه دادن به این مصائب گردید.  سرمدی ضمن قدردانی از تلاش های آقای گیولا پتو در دوره مأموریت خود در ایران برای وی آرزوی موفقیت کرد.

گیولا پتو سفیر مجارستان در تهران نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از همکاری بخش های مختلف وزارت امور خارجه و دیگر سازمان ها و نهادهای ایرانی با سفارت مجارستان در تهران طی دوره ماموریتش در جمهوری اسلامی ایران، گزارشی از مهمترین محورهای روابط دو کشور طی دو سال گذشته ، بـرنامه ها و اهداف تعیین شده بـرای ارتقاء روابـط دو جانبه در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی، تجاری ، فرهنگی و دانشگاهی ارائه نمود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز