ادعای تایید نشده منابع دیپلماتیک غربی؛

احتمال انتقال مذاکرات به لوزان سوئیس+ تکمیلی

۱۳۹۴/۰۴/۰۸ - ۱۲:۵۶:۴۶
کد خبر: ۲۹۵۸۷۵
احتمال انتقال مذاکرات به لوزان سوئیس+ تکمیلی
منابع غربی ادعا کردند که احتمالا ادامه مذاکرات هسته ای به دلایل نامعلوم به لوزان سوئیس منتقل شود این در حالیست که منابع نزدیک به تیم مذاکره کننده هسته ای این خبر را تایید نکردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، برخی منابع دیپلماتیک غربی ادعا کردند احتمال انتقال مذاکرات به لوزان سوئیس وجود دارد و ممکن است دور جدید نشست وزرای خارجه ایران و کشورهای 5+1 در این شهر برگزار شود.

رابط خبری خبرگزاری برنا در برلین صبح امروز گزارشی ارسال کرد مبنی بر تغییر محل مذاکرات هسته ای و ساعتی بعد همین خبر را  رابط خبری برنا در مسکو نیز تایید کرد.پیگیری های گروه سیاسی خبرگزاری برنا هم نشان می دهد تدابیر امنیتی در شهر لوزان سوئیس اتخاذ شده و پلیس از صبح امروز حضور پررنگتری در خیابان های لوزان دارد.

این خبر البته از سوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تایید نشده و پیگیری های خبرنگاران برنا از روابط عمومی و دفتر سخنگوی این وزارتخانه هنوز به تایید یا تکذیب منجر نشده است.

تکمیلی

خبرنگار برنا از وین گزارش داد: "یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده ادعای منابع دیپلماتیک غربی مبنی بر انتقال محل مذاکره را تایید نکرد و گفت: صحبتی در خصوص جابجایی محل مذاکرات صورت نگرفته است"

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز