پابه‌پای فرزندان متدین و غیور انقلاب در وین؛

حمایت اکثر آمریکایی‌ها از توافق هسته‌ای

۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۲:۱۱:۵۲
کد خبر: ۲۹۶۵۷۴
حمایت اکثر آمریکایی‌ها از توافق هسته‌ای
سایت شبکه ام اس ان بی سی نوشت: مذاکرات کشورهای گروه پنج بعلاوه یک با ایران از حمایت شدید عموم آمریکایی ها برخوردار است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، نظرسنجی جدید مشترک ان بی سی و روزنامه وال استریت ژورنال حمایت شدید عموم آمریکایی ها از مذاکرات هسته ای با ایران را نشان داد.

ام اس ان بی سی نوشت در حالی که در صحنه سیاست داخلی آمریکا ، جمهوری خواهان مجلس سنا به شدت از مذاکرات هسته ای با ایران و تلاش های دیپلماتیک انتقاد دارند، اما عموم آمریکایی ها در این خصوص دیدگاه متفاوتی دارند.

150623_2876738_June_30_800x450_473942595761

نظرسنجی جدید مشترک ان بی سی و وال استریت ژورنال نشان داد سی و شش درصد پرسش شوندگان می گویند از توافق هسته ای با ایران که هدفش جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح های هسته ای از طریق انجام بازرسی ها از اماکن هسته ای ایران در ازای کاهش تحریم های اقتصادی باشد، حمایت می کنند. در حالی که در این نظرسنجی فقط هفده درصد با مذاکرات هسته ای با ایران مخالف بودند. نتایج این نظرسنجی با نتایج نظرسنجی چند ماه پیش تفاوت قابل توجهی نداشته است.

همچنین این نتایج ، با نتایج نظرسنجی جدید کوئینیپیاک همخوانی دارد. نظرسنجی کوئینیپیاک نشان داد که بیشتر آمریکایی ها از توافقنامه هسته ای با ایران حمایت می کنند. سه نظرسنجی مستقل دیگر از ماه مارس به اینسو ، نیز نتایج مشابهی را نشان داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز