جلالی با تقدیر از تلاش‌های تیم هسته‌ای کشورمان؛

مذاکرات به نتیجه برسد یا نرسد، ایران پیروز میدان است

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۰۹:۳۰:۱۰
کد خبر: ۲۹۷۲۱۰
مذاکرات به نتیجه برسد یا نرسد، ایران پیروز میدان است
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ظرف چند روز پیش‌رو خبرهای خوشی از مذاکرات خواهیم شنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، کاظم جلالی در شورای اداری شهرستان شاهرود با تقدیر از تلاش‌های تیم هسته‌ای کشورمان،اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران و مسئولان نظام ،خطوط قرمز را برای تیم هسته‌ای کشورمان مشخص فرموده‌اند و بی‌تردید تیم هسته‌ای با لحاظ آن‌ها از منافع ملی کشورمان با جدیت دفاع خواهد کرد.

وی با تاکید بر این‌که «جمهوری اسلامی از اصول خویش کوتاه نخواهد آمد»، یادآور شد: نظام مقدس جمهوری اسلامی هرگز از اصول بنیادی خود عقب نخواهد نشست و هیچ فشاری باعث نخواهد شد که از منافع ملی و حقوق مردم عقب‌نشینی کنیم.

وی به زیاده‌خواهی‌های کشوری غربی و دنیای استکبار اشاره کرد و گفت: نفس شکل‌گیری انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مقاومت در برابر زیاده خواهی‌های دنیای استکبار بوده است و هیچ فشار باعث نمی‌شود امروز نیز در برابر آن‌ها عقب‌نشینی کنیم؛ لذ چه این مذاکرات به نتیجه برسد چه نرسد جمهوری اسلامی ایران پیروز این میدان است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حمایت‌های مقام معظم رهبری از تیم هسته‌ای کشورمان تصریح کرد: همان‌طوری که معظم‌له نیز فرمودند این آمریکا و قدرت‌های جهانی هستند که به مذاکره با ایران اسلامی نیاز دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز