انهدام یک گروه تروریستی در شرق کشور

۱۳۹۴/۰۴/۲۰ - ۱۵:۲۶:۲۵
کد خبر: ۲۹۸۸۱۶
انهدام یک گروه تروریستی در شرق کشور
فرمانده مرزبانی کشور گفت: یک تیم تروریستی که قصد داشتند از طریق مرز میرجاوه وارد کشور شده و در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و استان‌های همجوار اقدامات خرابکارانه و انفجار انجام دهند، دستگیر شدند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا سردار قاسم رضایی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: شب گذشته یک تیم تروریستی با هدف ایجاد ناامنی و اقدامات خرابکارانه قصد ورود به استان سیستان و بلوچستان شدند، که توسط مرزبانان دستگیر شدند.

فرمانده مرزبانی کشور افزود: این تیم قصد داشت از طریق مرز میرجاوه وارد کشور شده و در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و استان‌های همجوار اقدامات خرابکارانه و تروریستی  انجام دهند.

این مقام  مسئول ادامه داد: مقادیری سلاح و مهمات، مقداری چاشنی انفجاری، صوتی، نوری، زمانی، سه قبضه سلاح و مقداری مواد مخدر کشف شده است.

وی گفت: با توجه به کار اطلاعاتی مرزبانان، منطقه در محاصره کامل قرار داشته و ساعت یک شب درگیری آغاز و دو ساعت به طول انجامید، تمام  اعضای این تیم تروریستی زنده دستگیر شدند که یک نفر از آنها زخمی شده است.

سردار رضایی بیان کرد: بنا بر اعترافاتشان، آنها از سوی کشورهای بیگانه اجیر شده بودند تا در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و استان‌های همجوار با انجام اقدامات خرابکارانه ایجاد ناامنی کنند.

وی افزود: در این درگیری ستوان دوم منصور توحیدی نیز به درجه شهادت نائل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز