نهاوندیان:

دولت بهره‌گیری از راهنمایی مراجع برای خدمت بیشتر به مردم را افتخار خود می‌داند

۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۱۱:۱۱:۳۲
کد خبر: ۳۰۰۲۵۲
دولت بهره‌گیری از راهنمایی مراجع برای خدمت بیشتر به مردم را افتخار خود می‌داند
رئیس دفتر رئیس‌جمهور عصر چهارشنبه در پایان سفر به مشهد و قم و دیدار با پنج تن از مراجع گفت: برای دولت مایه افتخار است که در همه مسیر خدمت از راهنمایی‌های مراجع و علما بهره بگیرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، محمد نهاوندیان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید وظیفه خود می‌داند در مسایل مهم و اساسی گزارشی به مراجع و علما تقدیم کند، افزود: لازم بود در خصوص موضوع هسته‌ای به عنوان مسئله‌ای ملی و مهم گزارشی بهنگام از آخرین تحولات و دستاوردها تقدیم مراجع عظام کرده و از راهنمایی‌های این بزرگواران بهره‌مند شویم.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد: در دیدارهای با مراجع نیز مثل دفعات قبل از مراتب محبت، حمایت و کمک مراجع معظم بهره‌مند شدیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به این‌که در مسایل مهمی که جنبه ملی دارد نیاز به انسجام و همبستگی عمومی و در سطوح بالا داریم، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را با دوراندیشی و درایت سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری کردند و به سبب اینکه امسال مسایل مهمی پیش رو داریم از جمله مسئله هسته‌ای باید با همدلی بیشتر برای حل مشکلات تلاش کنیم و به خصوص در حال حاضر که توافق هسته‌ای نیز حاصل شده است، باید با راهنمایی مراجع بزرگوار به همدلی مطلوب و مورد نظر دست یابیم.

نهاوندیان در پایان با بیان اینکه حاصل این دیدارها تاکید بر ضرورت انسجام و همدلی بود، خاطرنشان کرد: امیدوارم با انرژی معنوی که از این دیدارها گرفتیم بتوانیم به نحو بیشتر و مطلوب‌تری خدمت رسانی دولت به مردم عزیز را ادامه دهیم.

نظر شما