به منظور برگزاری کنفرانس تجارت و سرمایه گذاری ایران و اتحادیه اروپا؛

نعمت زاده در راس هیات صنعتی و تجاری عازم وین می‌شود

۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۱:۲۵
کد خبر: ۳۰۱۵۵۹
نعمت زاده در راس هیات صنعتی و تجاری عازم وین می‌شود
وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور بررسی مناسبات اقتصادی و راههای تجارت و سرمایه گذاری بیشتر ایران و اتحادیه اروپا در سفری دو روزه به وین پایتخت اتریش سفر خواهد کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران، وزیر صنعت، معدن و تجارت سرپرستی هیات ایرانی را برعهده دارد و تیمی از بخش های اقتصادی، مالی، بانکی و سرمایه گذاری خارجی و همچنین تعدادی از فعالان صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، معدن، خودرو و سایر صنایع وی را در این سفر همراهی خواهند کرد.

رسیدن به درک گسترده بین ایران و جهان و بررسی افق های جدید برای همکاری بیشتر در زمینه های اقتصادی و تولیدی از جمله اهداف درنظر گرفته شده به شمار می آیند.

این اقدام پیشرفت و تاثیر شگرفی بر ساختار همکاری جهانی و منطقه ای به جای خواهد گذاشت و از این منظر پتانسیل عظیم ایران بیش از گذشته درک خواهد شد ضمن اینکه تغییرات مثبت الزامی در بسیاری از زمینه ها شامل سرمایه گذاری، پیشرفت تجاری و اقتصادی در نهایت به پایداری این منطقه و ایجاد صلح، امنیت و موفقیت کمک خواهد کرد که این موضوع دلیلی است بر توقعی که از نقش ایران در اقتصاد جهانی می رود که دراین راستا تغییرات لحظه ای حائز اهمیت خواهد بود.

برای دستیابی به این تغییر، گروهی از سازمان های دولتی و خصوصی ایرانیان و اروپاییان بر آن هستند تا کنفرانسی بین المللی در راستای همکاری های ایران - اروپا در دوره پس از تحریم برگزار کنند و این گردهمایی به کسب و کارها، سرمایه گذاران و کارآفرینان شانس درک، تجزیه و تحلیل و کشف فرصت ها و همچنین ارتباط با مقامات عالی رتبه، سیاست گذاران و سایر ذی نفعان می دهد.

یادآوری می شود، در این کنفرانس دو روزه که 23 و 24 جولای 2015 همزمان با یکم و دوم مرداد ماه در وین برگزار خواهد شد تجار، صنعتگران و مقاماتی از اتریش، فرانسه، انگلستان، آلمان و سایر کشورها حضور خواهند داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز