واکنش مطهری به تجمع امروز معلمان مقابل مجلس

۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۹:۱۵
کد خبر: ۳۰۱۵۸۳
واکنش مطهری به تجمع امروز معلمان مقابل مجلس
نماینده مردم تهران در مجلس در خصوص تجمع معلمان مقابل خانه ملت گفت: بازداشت تجمع کنندگان باعث تشدید موضوع می شود البته بنده از اتهامات آنان خبر ندارم اما اگر اتهام صرفا تجمع و اظهارنظر باشد بازداشت کار درستی نیست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، علی مطهری در حاشیه نشست علنی امروز (چهارشنبه 31 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص تجمع جمعی فرهنگیان مقابل مجلس گفت: حساسیت زیاد نشان دادن نسبت به اینگونه تجمعات مخصوصا درباره فرهنگیان چندان ضروری و معقول به نظر نمی رسد به دلیل اینکه این قشر حداکثر حرف خود را می زنند و می روند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با بیان اینکه هرتجمع تا زمانی که منجر به آشوب، بی نظمی و تخریب نشود باید آزاد برگزار شود تصریح کرد: در اصل 27 قانون اساسی آمده است راهپیمایی اگر مخل مبانی اسلام نباشد آزاد است، حتی نمی گوید که مجوز بگیرید البته، در قانون آمده است که باید تجمعات مجوز داشته باشد.

وی افزود: بازداشت تجمع کنندگان باعث تشدید موضوع می شود البته بنده از اتهامات آنان خبر ندارم اما اگر اتهام صرفا تجمع و اظهارنظر باشد بازداشت کار درستی نیست.

مطهری در ادامه با بیان اینکه فضای تجمع جلوی مجلس کم شده است تصریح کرد: باید پیگیری شود که آیا بنا بر این است که همچنان این موضوع ادامه خواهد یافت یا تنها به خاطر تعمیرات ساختمانی این اقدامات انجام شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضرجای تجمع مشخصی وجود ندارد و حتما باید جایی مقابل مجلس برای این موضوع اختصاص داده شود افزود: در مقابل تمامی مجالس دنیا فضاهایی برای تجمع اختصاص یافته است که انشاءالله این موضوع پیگیری می شود.

نظر شما
نظرات
علی
|
-
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
0
0
باسلام نمایندگان مجلس لطفا توجه کنند خداوکیلی با این حقوق میشه یک خانواده پنج نفری را اداره کرد البته اگه مستاجر باشی اقساط هم داشته باشی بچه دانش آموز و دانشجو و نوزاد شیرخشک خوار هم داشته باشی و دهها هزینه جانبی دیگر، به نظر شما این معلم چگونه خانواده اش را اداره کنه‌؟
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز