٢میلیون بشکه نفت خام به ٩ پالایشگاه کشور ارسال شد

۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۶:۵۲
کد خبر: ۳۰۱۹۵۹
٢میلیون بشکه نفت خام به ٩ پالایشگاه کشور ارسال شد
شرکتهای پالایش نفت کشور در اردیبهشت ماه امسال به طور میانگین، روزانه یک میلیون و ٧٠٠ هزار بشکه و در مجموع بیش از ٥٢ میلیون بشکه نفت خام دریافت کرده اند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی، بنابر اعلام مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، ٩پالایشگاه نفت کشور در اردیبهشت ماه روزانه یک میلیون و ٦٩٩ هزار و ٣٤ بشکه نفت خام دریافت کرده اند که مجموع آن به ٥٢ میلیون و ٦٧٠ هزار و ٥٤ بشکه می رسد.

برپایه این گزارش، در اردیبهشت ماه امسال همچنین، 34 هزار و ٧٨٢ بشکه در روز میعانات گازی توسط پالایشگاه های نفت کشور دریافت شده است.

این گزارش همچنین حاکیست نفت خام پالایش شده ٩ پالایشگاه نفت کشور در اردیبهشت ماه امسال، روزانه یک میلیون و ٦٤٦ هزار و ٨٠٦ بشکه بوده است.

در این بازه زمانی، پالایشگاههای اصفهان و تبریز در مجموع روزانه ١٥ میلیون و ١٧٩ هزار بشکه نفتای سنگین دریافتی پالایش کرده اند.

پالایشگاههای تهران و اصفهان نیز در اردیبهشت ماه امسال روزانه ٢ هزار و ٢٢٠ بشکه مواد دریافتی را پالایش کرده اند.

بنا به گزارش مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، مجموع نفت خام و دیگر مواد دریافتی پالایش شده در پالایشگاه های نفت کشور در اردیبهشت ماه امسال، روزانه یک میلیون و ٦٦٤ هزار و ٢٠٦ بشکه بوده است.

آبادان، تهران، اصفهان، تبریز، شیراز، کرمانشاه، لاوان، امام خمینی (ره) شازند و بندر عباس، ٩ پالایشگاه کشور هستند که نفت خام و فرآورده های نفتی در آنها پالایش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز