پورابراهیمی در گفت‌وگو با برنا:

مهمترین دستاورد دولت کنترل تورم است/ برخلاف دولت گذشته شاهد قانون‌مداری در دولت جدید هستیم

۱۳۹۴/۰۵/۱۲ - ۰۷:۲۰:۰۳
کد خبر: ۳۰۴۶۹۲
مهمترین دستاورد دولت کنترل تورم است/ برخلاف دولت گذشته شاهد قانون‌مداری در دولت جدید هستیم
نماینده مردم کرمان در مجلس: در بخش سلامت هم دولت عملکرد مناسبی داشته که البته نباید از کمک‌های مجلس و اعتماد نمایندگان به وزیر بهداشت هم به سادگی گذشت.

محمد رضا پورابراهیمی داورانی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری برنا درباره عملکرد دوسال گذشته دولت اظهار کرد: در عملکرد دولت در دوسال گذشته هم نقاط قوت مشاهده می شود وهم نقاط ضعف. در حوزه اقتصادی که یکی از مهمترین بخش‌های فعالیت دولت است ، دولت موفق به کنترل تورم شده است. کنترل تورم یک چالش اقتصادی در مدیریت کشور است که دولت موفق شده تورم را از حدود 40 درصد به 15.6 درصد برساند که شایسته تقدیر است.

 این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ایجاد ثبات در بازار ارز را یکی دیگر از نکات مثبت عملکردهای اقتصادی دولت یازدهم دانست و آنرا شایان تقدیر و تشکر دانست.

 وی ادامه داد : در بخش سلامت هم دولت عملکرد مناسبی داشته که البته نباید از کمک‌های مجلس و اعتماد نمایندگان به وزیر بهداشت هم به سادگی گذشت. مجلس در حوزه بهداشت با تصویب بودجه های لازمه و تسهیل قوانین به دولت و وزارت بهداشت کمک زیادی کرده است.

 پورابراهیمی در بخش دیگری از سخنانش اظهارداشت: دولت در کنار مهار تورم باید سعی کند که رکود را از بازار و اقتصاد دور کند و از قوانینی مثل قیمت های دستوری اجتناب کند و همچنین با رعایت و ابلاغ قوانین مبارزه با قاچاق کالا از اقتصاد و بازار داخلی حمایت کند .

این نماینده مجلس در باره چگونگی تعامل دولت با قوای دیگر نظام و به خصوص مجلس شورای اسلامی گفت: در مجموع تعامل خوبی بین دولت و مجلس و سایر نهادها برقرار است و برخلاف دولت گذشته که چندان به رعایت قانون پایند نبود دولت جدید سعی و اهتمام بیشتری در رعایت و اجرای قوانین دارد.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز