همزمان با روز خبرنگار و افتتاح خط دوم تولید لباسشویی در شرکت تکوین الکترونیک

سرعت بخشیدن به انتقال تکنولوژی در پساتحریم

۱۳۹۴/۰۵/۱۳ - ۱۵:۵۵:۵۲
کد خبر: ۳۰۵۴۳۸
سرعت بخشیدن به انتقال تکنولوژی در پساتحریم
شرکت تکوین الکترونیک در ادامه بومی سازی تولیدات خود و انتقال تکنولوژی های روز دنیا به ایران؛ خط دوم تولید لباسشویی را به خطوط تولیدات مختلف لوازم خانگی اضافه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، امیرحسین میرمحمدصادق، مدیر عامل شرکت تکوین الکترونیک در این خصوص گفت: شرکت تکوین الکترونیک از دو سال گذشته در بخش لوازم خانگی آغاز به کار کرد که در فاز اول با تولید جاروبرقی در مدل های مختلف و در فاز دوم انواع لباسشویی و یخچال فریزر و هم اکنون نیز در طرح های توسعه ای خود به افزایش خطوط تولید پرداخته است.

میرمحمد صادق با بیان این مطلب که هدف اصلی این شرکت انتقال تکنولوژی و بومی سازی کامل خارجی در بخش لوازم خانگی است افزود: هدف ما در کنار افزایش تولیدات استفاده از تکنولوژی روز دنیا و تولید همزمان است. مدیرعامل تکوین الکترونیک با تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار و تبریک این روز؛ خبرنگاران را بازوی قدرتمند صنعتگران دانست و خاطرنشان ساخت که جمیع اصحاب رسانه ها هستند که می توانند در دوره ای که به عنوان پساتحریم از آن یاد می شود فعالیت های از این قبیل را که منافع ملی در آن نهفته است را به اطلاع افکار عمومی برسانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز