صالحی:

زاکانی شاید درخواب سخنان من را شنیده است

۱۳۹۴/۰۵/۱۳ - ۱۸:۰۱:۵۰
کد خبر: ۳۰۵۴۷۰
رییس سازمان انرژی اتمی: متاسفانه عده ای شایعه پراکن وجود دارند که یک روز پسر آقای ظریف را به عروسی پسر کری می فرستند و یک روز از زبان امثال من نقل قول می کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، دکتر علی اکبر صالحی در حاشیه نشستی در مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در جمع خبرنگاران با اشاره به سخنان روز گذشته زاکانی اظهار کرد: من هرگز نگفته ام که دعا کنید توافق به نتیجه نرسد و احتمالا آقای زاکانی در خواب این حرف ها را شنیده است.

صالحی با بیان اینکه هیچ رفاقتی با زاکانی ندارم گفت: تمام صحبت های من و زاکانی یا در صحن مجلس بوده است یا در کمسیون ها و یا مطبوعات و هیچ صحبت خصوصی با او نداشته ام.

رییس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: صحبت های زاکانی برخلاف نظر رهبری درباره ایجاد وحدت و عدم تفرقه و دودستگی و نمی دانم انگیزه ایشان از این سخنان چیست.

وی اضافه کرد: متاسفانه عده ای شایعه پراکن وجود دارند که یک روز پسر آقای ظریف را به عروسی پسر کری می فرستند و یک روز از زبان امثال من نقل قول می کنند.

صالحی تاکید کرد: مطالبی که اخیرا به نقل از شورای عالی امنیت ملی گفته می شود صحیح نیست و جلسات شورا محرمانه است.

بنا بر این گزارش، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جمع تعدادی از اساتید دانشگاه در مرکز فناوری پژوهشگاه شاخص پژوه گفته بود آقای صالحی در مجلس به ما می‌گفت بروید دعا کنید که این توافق به هم بخورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز