عرضه ۴۳۰ هزار تن انواع کالا در تالارهای داخلی و صادراتی

۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۰:۱۱:۴۲
کد خبر: ۳۰۷۴۸۹
عرضه ۴۳۰ هزار تن انواع کالا در تالارهای داخلی و صادراتی
بیش از 430 هزار تن انواع کالا در تالارهای داخلی و صادراتی طی روز جاری (چهارشنبه) در بورس کالای ایران عرضه می شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، شرکت فولاد خوزستان 70 هزار تن تختال C را با قیمت پایه 12 هزار و 20 ریال عرضه می کند که در صورت تقاضای خریداران تا 100 هزار تن دیگر بر این مقدار افزوده می شود. این شرکت همچنین، 5 هزار تن تختال C را با قیمت پایه 13 هزار و 500 ریال و به صورت نقدی روانه تالار معاملات می کند.

گروه آلومینیوم نیز شاهد عرضه 1400 تن شمش هزارپوندی 99.75 مجتمع آلومینیوم هرمزگان (هرمزال) به همراه 800 تن بیلت 6063-7 و یکهزار تن انواع شمش آلیاژی شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) است.

این گزارش همچنین حاکی است، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، 11 هزار تن گندم خوراکی، 8200 تن ذرت دانه ای، 5600 تن گندم دروم، 4 هزار تن شکرسفید، 2 هزار تن روغن خام و 2 هزار تن کنجاله سویا پرک روانه تالار محصولات کشاورزی می شود.

شایان ذکر است، روز چهارشنبه 21 مردادماه، در صورت تقاضا، 63 هزار تن انواع مواد پلیمری روانه تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی می شود؛ مهمترین عرضه های این گروه شامل استایرن بوتادین رابر، ABS، انواع پلی اتیلن ، پلی پروپیلن و PVC است. علاوه بر این، 77 هزار و 200 تن انواع قیر، 32 هزار و 500 تن وکیوم باتوم و هشت هزار تن لوب کات سنگین روی تابلوی عرضه می رود.

گفتنی است، 31 هزار و 790 تن انواع قیر شرکت های پالایش نفت تبریز، اصفهان قیر، و مهندسی قیر و آسفالت غرب نیز در این روز راهی تالار صادراتی می شود. شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز 7 هزار تن گوگرد کلوخه را در تالار مذکور عرضه می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز