امیر سرتیپ اسماعیلی:

پدافند هوایی گوش به فرمان مقام معظم رهبری است

۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۰:۴۱:۴۶
کد خبر: ۳۰۷۵۰۶
پدافند هوایی گوش به فرمان مقام معظم رهبری است
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) با بیان اینکه آسمان ایران امن‌ترین آسمان جهان است، گفت: پدافند هوایی ایران گوش به فرمان مقام معظم رهبری و کاملاً آماده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در مراسم یادواره 141 شهید والامقام در مسجد جامع کلاچای با اشاره به جنگ تحمیلی ایران اظهار کرد: شهدا با نثار جان خود در دوران هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار گیرد.

وی با بیان اینکه جوانان امروز، در دوران انقلاب و دفاع مقدس حضور نداشته ‌اند، افزود: باید تلاش کنیم اهداف و آرمان‌های شهدا، امام راحل و انقلاب را به نسل جوان منتقل کنیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) خون شهدا را موجب آمرزش گناهان آنها دانست و متذکر شد: شهدای ما داغ بر دل خانواده‌های خود نیستند بلکه مرهمی بر دل تمام ملت ایران و داغ بر دل ننگین آمریکا و صهیونیسم هستند.

اسماعیلی با تصریح بر اینکه امروز ایران توانسته روی پای خود بایستد و صاحب موشک‌های دوربرد و رادارهای قوی برای رصد دشمن شود، گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس، دشمنان انقلاب حاضر نبودند حتی سیم خاردار به ایران بفروشند اما امروز قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به چشم می بینند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران محکم پشت رهبر خود ایستاده است، خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایش‌های مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به آمریکا خوشبین نیستیم و باید هوشیارانه عمل کنیم.

او با اشاره به اینکه در دوران جنگ تحمیلی، پدافند هوایی در کشور تشکیل شده بود، متذکر شد: پدافند هوایی در عملیات والفجر هشت بیش از 80 فروند هواپیما و بالگرد دشمن را سرنگون کرد.

اسماعیلی تصریح کرد: برای حفظ ارزش‌های اسلامی و دینی خون دادیم و ثابت کردیم که پای حفظ خاک کشور عزیزمان محکم و قدرتمندانه ایستاده‌ایم و به کسی باج نمی‌دهیم.

وی با بیان اینکه استکبار و دشمنان انقلاب از حضور گسترده مردم ایران در مناسبت‌های مختلف اجتماعی و دینی هراس دارند، افزود: دشمن برای نابودی ارزش‌های اسلام سرمایه‌گذاری‌های سنگینی کرده و با جنگ فرهنگی و راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی متفاوت، جوانان ما را مشغول و از ارزش دینی دور می‌کند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) با تاکید به حفظ فرهنگ سنتی، اسلامی و ایرانی گفت: شهدا با صبر و مقاومت و پیروی از ولایت فقیه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند تا فضایل در کشور نهادینه و رذایل گذشته به فنا سپرده شود.

وی خانواده‌های شهدا را سربازان واقعی امام زمان (عج) خواند و خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا با صبر و پایداری خود، جنگ نرم را اداره می‌کنند.

اسماعیلی، پدافند هوایی را به معنای غافلگیری دشمن بدون دیده شدن دانست و اضافه کرد: به برکت خون شهدا هر روز بر عزت، آبرو و قدرت انقلاب اسلامی ایران افزوده می شود.

وی با اشاره به اینکه امروز می‌توانیم تهدیدها را در تمام ابعاد زمینی، هوایی و دریایی رصد کنیم، گفت: اگر دشمن بخواهد به سرزمین ما تجاوز کند توسط نیروهای مسلح ایران اسلامی تودهنی محکمی خواهد خورد و در این رابطه پدافند هوایی کشور گوش به فرمان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و کاملاً آماده است به نحوی که امروز به برکت وجود پدافند هوایی، آسمان جمهوری اسلامی ایران یکی از امن‌ترین آسمان‌های جهان است

نظر شما