صبح امروز صورت گرفت؛

تجمع بازنشستگان فولاد و مربیان پیش دبستانی در مقابل مجلس

۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۰۸:۲۸:۰۲
کد خبر: ۳۰۸۴۲۲
تجمع بازنشستگان فولاد و مربیان پیش دبستانی در مقابل مجلس
جمعی از بازنشستگان فولاد کشور، کارکنان برق منطقه‌ای وزارت نیرو و مربیان پیش دبستانی در اعتراض به مسائل صنفی و عدم توجه به مطالبات خود مقابل مجلس تجمع کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، جمع زیادی از بازنشستگان فولاد ایران امروز ( یکشنبه 25 مرداد) در اعتراض به شرایط خود و عمل نکردن وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تعهداتی که به کارگران داده بود در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

همچنین گروهی از کارکنان اپراتور برق منطقه‌ای وزارت نیرو از مناطق مختلف کشور نیز در مقابل کشور تجمع کردند. کارکنان اپراتور برق منطقه‌ای وزارت نیرو نسبت به بلاتکلیفی وضعیت استخدامی خود معترض بودند و آنها خواهان تبدیل وضعیت استخدامی از قراردادی به پیمانی یا رسمی هستند.

معلمان پیش‌دبستانی و حق‌التدریسی کشور نیز صبح امروز در اعتراض به شرایط آزمون استخدامی تجمع کردند.

 

نظر شما
نظرات
حسین
|
-
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
0
0
این فرهنگیا حقوق و مزایای سر وقت دارند بازم تجمع میکنند وهر وقت فولادیها تجمع کنند پشت سر اونا فرهنگیها تجمع میکنند وکار فولادیهارا خراب میکنند
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
0
0
مسئولین محترم هشدار می دهم قبل از اینکه کارد بازنشستگان فولاد به استخوانشان برسد و فاجعه ای غیر فابل بازگشت اتفاق بیفتد مشکل را به صورت ریشه ای حل کنید مسکن چاره کار نیست. یا با تامین منابع مورد نیاز این صندوق را در تامین اجتماعی ادغام کنید و یا برای آن ردیف بودجه دولتی تعیین نمایید. یا اگر واقعا اراده ای وجود دارد بروید و حق این بازنشستگان را از کسانی بگیرید که محلهای تامین بودجه آن را ، یعنی شرکتهایی مانند فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، ذوب آهن، فولاد خراسان و .... را به کمترین قیمت ممکن و به عقیده من به صورت رایگان تحت عنوان خصوصی سازی بر باد دادند. چرا وقتی که میخواستند این شرکتها را واگذار کنند به فکر این صندوق نبودند؟
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز