نعمتی در گفت‌وگو با برنا:

امنیت ایران فضای مناسبی برای سرمایه‌گذاران خارجی ایجاد می‌کند

۱۳۹۴/۰۶/۰۸ - ۱۱:۰۵:۵۳
کد خبر: ۳۰۸۶۵۳
امنیت ایران فضای مناسبی برای سرمایه‌گذاران خارجی ایجاد می‌کند
عضو کمسیون صنایع و معادن گفت: ما باید تمام تلاش خود در راستای ورود تکنولوژی های نوین به کشور داشته باشیم تا بتوانیم در آینده با برآورده کردن نیازهای کشور و منطقه به اقتصاد و اشتغال سامان بخشیم.

بهروز نعمتی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، با اشاره به اشتیاق زائد الوصف کشورهای اروپایی برای سرمایه گذاری در ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران یک کشور با پتانسیل بالا از دیرباز در زمینه سرمایه گذاری بوده است.

وی ادامه داد: اولا کشور ما دارای یک بازار بالقوه هشتاد میلیونی است که برای هر تولید کننده فضایی را بوجود می آورد که بتواند از این بازار مصرف کننده بیشترین سود را ببرد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آشوب هایی که در سال های اخیر در منطقه خاورمیانه بوجود آمده است اظهار داشت: با وجود چنین شرایطی که در کشورهای همسایه شاهد آن هستیم که امنیت بالایی در کشور ما حاکم است بنابراین سرمایه گذاران با خیالی آسوده پول های خود را وارد کشور می کنند.

نعمتی در خصوص تلاش دولت برای ورود تکنولوژی بعد از تحریم ها به کشور گفت: ما باید تمام تلاش خود در راستای ورود تکنولوژی های نوین به کشور داشته باشیم تا بتوانیم در آینده با برآورده کردن نیازهای کشور و منطقه به اقتصاد و اشتغال سامان بخشیم.

نظر شما