موسوی لارگانی در گفت‌وگو با برنا:

به کمک توافق تکنولوژی وارد کشور کنیم/ اشتیاق کشورهای اروپایی برای سرمایه‌گذاری در ایران

۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۲۳:۴۱:۲۷
کد خبر: ۳۰۸۶۵۵
به کمک توافق تکنولوژی وارد کشور کنیم/ اشتیاق کشورهای اروپایی برای سرمایه‌گذاری در ایران
نایب رییس کمسیون اقتصادی مجلس گفت: باید تلاش و سعی کنیم به کمک این توافق تکنولوژی را وارد کشور کنیم و از جوانان نخبه و با استعداد کشورمان استفاده کنیم.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرگزاری برنا با اشاره به اشتیاق کشورهای اروپایی برای سرمایه گذاری در ایران گفت: پتانسیلی در ایران وجود دارد برای سرمایه گذاری یکی از دلایلش چهار فصل بودن این کشور است یکی از دلایلش ذخایر معدنی و ذخایر نفتی و معادنی که در این کشور وجود دارد سرمایه گذاران را راغب بر سرمایه گذاری دراین کشور می کند.

 سید ناصر موسوی لارگانی تصریح کرد: بارها بر این نکته تاکید کرده ام که ما باید تلاش و سعی کنیم به کمک این توافق تکنولوژی را وارد کشور کنیم و از جوانان نخبه و با استعداد کشورمان استفاده کنیم.

 وی افزود: به نظر من باید تلاش کنیم که میدان را به جوان ها و به سرمایه گزاران خودمان دهیم و اگر احیانا سرمایه گذاران خارجی هم می آیند به منزله اینکه نیروی کارش چیزهایی که در کشور موجود است از کشور ما باشد و ما بتوانیم زمینه را برای فرآوری معادن خودمان و ذخایر خودمان در کشور فراهم کنیم و از خروج مواد خام از کشور جلوگیری کنیم چون ارزش افزوده ای که برای ما ایجاد می شود می تواند ارز آوری خوبی داشته باشد و اشتغال خوبی برای کشور ما ایجاد کند در این صورت اگر سرمایه گذار بخواهد سرمایه بیاورد در کشور منافاتی ندارد اما اگر بخواهد بیاید اینجا بیت المال را به تاراج ببرد یا بیاید مثل قبل از انقلاب بخواهند نیتی برایشان ایجاد شود ملت ایران تماما مخالف این موضوع است.

 این نماینده مجلس ضمن اشاره به اهمیت ورود تکنولوژی به کشور گفت: اگر تکنولوژی به کشور بیاید اقتصاد ما متحول می شود. الان بعضی از معادنی که داریم همین طور داریم مواد اولیه را به صورت خام از کشور خارج می کنیم با قیمت بسیار نازلی و همان چیزی که از کشور ما مواد خامش خارج شده با یک قیمت بالایی فراوری شده اش را خودمان دوباره تحویل می گیریم. اگر بتوانیم این تولیدات کشور را افزایش دهیم و مخصوصا صادرات غیرنفتی ما افزایش پیدا کند یک تحولی در اقتصاد کشور ما ایجاد می شود و می تواند کشور ما را متحول کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز