معاون اول رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگاران؛

مازندران، در شمار اصلی ترین استان های شیلاتی و کشاورزی است

۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۰:۰۲:۰۱
کد خبر: ۳۰۸۸۱۷
مازندران، در شمار اصلی ترین استان های شیلاتی و کشاورزی است
دکتر جهانگیری با اشاره به این که مازندران باید در همه بخش ها به صورت متوازن توسعه یابد، خاطرنشان کرد: توسعه‌ صنعتی استان نیز جزو موضوعات بسیار مهم است که حتما باید در مورد آن برنامه ریزی شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا از بندر نوشهر؛ معاون اول رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه بندر نوشهر در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه استان مازندران از پتانسیل های خوبی برای توسعه و پیشرفت برخوردار است، گفت: استان مازندران به خصوص در بخش شیلات و کشاورزی از اصلی ترین استان های کشور است و بخش عمده ای از نیازهای کشور از این منطقه تامین می‌شود.

دکتر جهانگیری با بیان اینکه در بخش صنعت نیز کارهای خوبی در استان مازندران انجام شده، خاطرنشان کرد: توسعه‌ صنعتی استان نیز جزو موضوعات بسیار مهم  است که حتما باید در مورد آن برنامه ریزی شود.

معاون اول رئیس جمهور، با اشاره به این که مازندران باید در همه بخش ها به صورت متوزان توسعه یابد، عنوان داشت: اتخاذ سازو کارهای ویژه برای رفع مشکلات صنعت و معدن و بررسی مسایل زیست محیطی و آنچه زمینه ساز توسعه صنعت در استان مازندران است هدف این سفر می باشد.

وی افزود: در این سفر علاوه بر بهره برداری از برخی طرح ‌ها، جلساتی نیز با مسئولین استان برگزار خواهد شد تا به مسائل و مشکلات پیش روی توسعه‌ استان رسیدگی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز